آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

هری کین: بازی با منچستریونایتد خیلی سخت است

ستاره انگلیسی جدید بایرن مونیخ می‌گوید چیزی که بیشتر از همه او را شگفت‌زده کرده، هواداران این تیم است.

هری کین از زمان حضورش در بایرن مونیخ توانسته هنر خودش که گل زدن است را به خوبی به معرض نمایش بگذارد.

 

کاپیتان تیم ملی انگلیس و مهاجم این فصل بایرن مونیخ، پیش از تقابل بزرگ این تیم مقابل منچستریونایتد از شرایط حضورش در این تیم آلمانی و همچنین بازی بزرگ تیمش مقابل شیاطین سرخ گفته است.

 

حضور در بایرن مونیخ:

گروه نرم افزاری ماهور

همه چیز تا به اینجا فوق‌العاده بوده است. واضح است که من کارهای زیادی برای انجام دادن چه در داخل و چه بیرون از زمین بازی، مثل تهیه خانه یا پسرم که تازه متولد شده داشته‌ام. کل باشگاه، تیم، کارمندان، همه به شکل دوستانه‌ای از من استقبال و به من کمک کردند تا هر چه سریعتر در اینجا مستقر شوم. چیزی که بیش از همه مرا شگفت‌زده کرده، هواداران بایرن مونیخ بودند. از زمان ورودم حمایت شدید آنها را احساس کردم. پیراهن‌های کین و پیراهن‌های تیم ملی زیادی را در اینجا می‌بینم. من مشتاقانه منتظر ایجاد این رابطه بودم و دوست دارم حتی با همه آنها بیشتر آشنا شوم، اما تا به الان که شروع خوبی بوده است.

مقایسه بوندسلیگا و لیگ برتر انگلیس:

من فقط 4 بازی انجام دادم. سرعت بازی‌ها در بوندسلیگا بالاست و فوتبال خوب زیادی در این لیگ در حال انجام است. اما هنوز خیلی زود است که تفاوت‌های اساسی و بزرگ اینجا را با لیگ برتر بگویم. فکر می‌کنم هر چه بیشتر بازی کنم، این تفاوت‌ها بهتر برایم ملموس‌تر می‌شود.

بازی با منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا:

تقابل با منچستریونایتد بسیار سخت است. می‌دانم که این تیم در حال حاضر لحظات سختی را سپری می‌کند، اما گاهی اوقات تیم‌هایی مثل آنها خطرناک هستند، زیرا آنها همیشه به دنبال بازگشت‌های بزرگ هستند. بنابراین ما باید برای جدال با آنها آماده باشیم و البته می‌خواهیم هرچه زودتر با حمایت هوادارنمان با آنها روبه‌رو شویم. لیگ قهرمانان همیشه ویژه است و اولین بازی من با بایرن مونیخ در کنار این هواداران خواهد بود و امیدوارم نتیجه به سود ما باشد.

توماس توخل:

او واقعاً مرد خوبی است و ایده‌های خوبی در مورد اینکه چگونه می‌خواهیم بازی کنیم، ارائه می‌دهد. رابطه ما خوب است و فکر می‌کنم با گذشت زمان و با شناخت بهتر از یکدیگر، این رابطه خوب ادامه خواهد یافت. او یکی از بهترین مربیان دنیاست و من و همه بازیکنان دیگر تیم را به سمت پیشرفت هر چه بیشتر سوق می‌دهد.

57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا