آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

هفته دوم لیگ اروپا؛ خروج رم از بحران، برتری شیرین لیورپول با گلزنی گراونبرخ

لیورپول و رم در لیگ اروپا مقابل حریفان به برتری رسیدند.

هفته دوم از دور گروهی رقابت‌های فصل جدید لیگ اروپا پنج‌شنبه شب با برگزاری ۱۶ مسابقه به پایان رسید که در مهم‌ترین مسابقات، تیم‌های لیورپول، رم، لورکوزن و ویارئال مقابل حریفان به برتری رسیدند.

 

پیروزی خانگی لیورپول

یورگن کلوپ با ترکیبی متشکل از بازیکنان اصلی و ذخیره به استقبال تیم یونیون سن ژیل بلژیک رفت که این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر صفر سرخ‌ها به پایان رسید. دفع موریس روی پاس بلند الکساندر آرنولد باعث شد گراونبرخ در آخرین دقیقه از نیمه اول لیورپول را پیش بیندازد.

برتری شاگردان کلوپ در دقیقه ۹۲ و روی یک ضدحمله تند و تیز با گلزنی ژوتا تثبیت شد تا دومین ۳ امتیاز فصل هم به حساب سرمربی آلمانی واریز شود.

گروه نرم افزاری ماهور

۴ گل برای رم

گلادیاتورها دومین پیروزی همراه با کلین شیت خود را هم پشت سر گذاشتند و کم‌کم نشانه‌های احیای تیم به چشم می‌خورد. دیشب و در مقابل سروت سوئیس اکثر بازیکنان در ارائه عملکرد مورد انتظار بی‌نقص ظاهر شدند. لوکاکو مثل مسابقه اول هفته در دقیقه ۲۱ قفل دروازه حریف را گشود. بلوتی ۲ گل زد و لورنزو پلگرینی به زیبایی از آستانه محوطه جریمه تور دروازه تیم مقابل را به لرزه درآورد.

 

معمای گره‌خورده گروه مرگ

هر ۲ مسابقه گروه دوم این هفته با تساوی به اتمام رسید. آژاکس در دقیقه ۷۵ برتری مقابل آاک آتن را از دست داد و برایتون با گلزنی ژائو پدرو در دقیقه ۸۸ از روی نقطه پنالتی شکست مقابل مارسی را به تساوی ۲ بر ۲ تبدیل کرد. در جدول این گروه در عین ناباوری آاک با ۴ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های مارسی (۲)، آژاکس (۲) و برایتون (۱) در رده‌های بعدی قرار دارند. در دیگر دیدارهای دیشب، وستهام با گلزنی نایف اکرد و لوکاس پاکتا فرایبورگ را شکست داد، آتالانتا با نتیجه ۲ بر یک در خانه اسپورتینگ لیسبون به برتری رسید و ویارئال با تک گل سورلوت، رن را بدرقه کرد. همچنین لورکوزن با ۲ گل زودهنگام از سد مولده گذشت.

57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا