آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

هفته کابوس‌وار رئال و آنچلوتی شروع شد

رئال مادرید مثل بارسا و دیگر تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان از هفته بعد کار خود در این رقابت‌ها را شروع می‌کند و استفاده از سیستم چرخشی اجتناب ناپذیر خواهد بود.

از امروز دوشنبه هفته ای جدید برای رئال مادرید و کارلو آنچلوتی آغاز می‌شود. هفته‌ای که یکشنبه آینده با بازی حساس و سخت برابر سوسیداد در برنابئو آغاز خواهد شد. رئال هر چهار بازی ابتدای فصل خود را برنده شده و صدرنشین لالیگاست. کمترین تغییرات ممکن نیز در ترکیب ثابت این تیم رخ داده و کارلتو با نفراتی مشخص توانسته این چهار بازی را ببرد ولی از هفته بعد دوره ای جدید آغاز می‌شود و مربی ایتالیایی باید در ترکیب تیمش تغییراتی اعمال کند چرا که لیگ قهرمانان شروع می‌شود و رئال از این پس تقریبا هر هفته دو بازی باید انجام دهد.

رئال در شروع فصل با بحران مصدومیت‌ها مواجه شده و تیبو کورتوا و ادر میلیتائو را برای کل فصل از دست داده و وینیسیوس و آردا گولر را نیز حداقل یک ماه دیگر در اختیار نخواهد داشت.

 

دنی سبایوس و فرلاند مندی هم در آخرین مرحله ریکاوری خود را پشت سر می‌گذارند. انتظار می‌رود این دو همین هفته به تمرینات گروهی اضافه شوند.

گروه نرم افزاری ماهور

سیستم چرخشی

رئال چهارشنبه هفته بعد باید اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان خود را برابر یونیون برلین برگزار کند. رئال در این بازی میزبان است. به این ترتیب چرخه دو بازی در هفته آغاز می شود، بنابراین آنچلوتی باید دقایق بیشتری را به همه بازیکنان در دسترس خود اختصاص دهد و استفاده از سیستم چرخشی اجتناب ناپذیر خواهد بود. اینجاست که ارزش بازیکنان ذخیره و نیمکت نشین چهار بازی ابتدایی مشخص خواهد شد. بدتر اینکه رئال 12 ملی پوش دارد و آنها تا روز پنجشنبه در دسترس نخواهند بود.

65 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا