آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کلوپ رضایت داد، کاپیتان در آغوش جرارد؛ مسافر دیگری از آنفیلد

جردن هندرسون کاپیتان لیورپول با الاتفاق عربستان به توافق رسید.

مهاجرت ستارگان پا به سن گذاشته جهان فوتبال به سمت سرزمین سعودی با عطش پایان نیافتنی ادامه دارد و در جدیدترین اتفاقات، جردن هندرسون را به زودی در پیراهن الاتفاق خواهیم دید.

هندرسون که 12 سال در پیراهن قرمزهای مرسی‌ساید خوش درخشید و در نهایت طلسم عدم قهرمانی‌های تیم تحت هدایت کلوپ را شکست با سری بالا به‌عنوان کاپیتان شایسته اما از این به بعد «سابق» لیورپولی‌ها آنفیلد را ترک می‌کند و به زودی راهی الاتفاق عربستان خواهد شد.

دمام، خانه جدید لیورپولی‌ها

الاتفاق، باشگاه فوتبال در شهر دمام که نخستین قهرمان بین‌المللی فوتبال سعودی بود و به‌عنوان اولین تیم در این کشور موفق شد قهرمانی بدون تجربه باخت را پشت سر بگذارد، فصل گذشته مسابقات را در رتبه هفتم به پایان رساند و از فصل آینده تحت هدایت استیون جرارد به میدان خواهد رفت.

کاپیتان به سوی کاپیتان

کاپیتان سابق و اسطوره‌ای لیورپول که هرگز دستانش لذت لمس جام لیگ برتر انگلیس را تجربه نکرد، کاپیتان روزهای پرافتخار تیم را که پس از 30 سال لیگ برتر را به همراه یارانش برای اهالی آنفیلد به ارمغان آورد با خود به دمام خواهد برد تا با ستارگان پرتعداد دیگر در فصل آینده فوتبال سعودی در راه یکه‌تازی بر فوتبال آسیا رقابت کنند.

وارث شایسته

جردن هندرسون سال 2011 با قیمت 20 میلیون پوند بار سفر به مقصد آنفیلد بست و در طول 12 سال، نه‌تنها خانه امنش را در کنار اهالی آنفیلد بنا کرد بلکه بازوبند جرارد را در سال 2015 به ارث برد و سزاوارانه از این بازوبند محافظت کرد تا اکنون با شایستگی و در اوج افتخار، درحالی که به‌ تازگی 33 ساله شده است، این تیم را ترک کند.

گروه نرم افزاری ماهور

چراغ سبز کلوپ

از قرارداد هندرسون با لیورپول مدتی دیگر باقی مانده و این باشگاه تحت هیچ عنوان حاضر نیست کاپیتانش را به صورت رایگان از دست دهد. هندرسون روز پنجشنبه با یورگن کلوپ دیداری داشته و موافقت سرمربی را هم در راه این انتقال به دست آورده است. بنابراین، درحالی که رضایت شخصی بازیکن و باشگاه الاتفاق حاصل شده است، تنها توافق ۲ باشگاه برای خرید بازیکن باقی مانده و پیش‌بینی می‌شود به زودی روند نهایی این انتقال به سرانجام برسد.

روزی تو خواهی آمد

لیورپول برای صدور رضایتنامه بازیکن مبلغ 20 میلیون پوند را مشخص کرده و سران سعودی از بابت پرداخت این مبلغ محدودیتی نخواهند داشت. او تنها کاپیتان تاریخ لیورپول است که 6 جام متفاوت را بالای سر برده و به‌زودی به کاپیتان افسانه‌ای اما نه چندان پرافتخار قرمزها در شهر دمام خواهد پیوست. شاید روزی این ۲ دست در دست یکدیگر به‌ عنوان کادرفنی جانشین کلوپ به آنفیلد بازگردند.

کاپیتان فاتح

هندرسون در جمع لیورپولی‌ها یک بار لیگ برتر را فتح کرد، جام حذفی را بالای سر برد، یک سوپر جام انگلیس و 2 جام اتحادیه را به نام تیمش زد و در لیگ قهرمانان اروپا و سوپر جام فوتبال اروپا همچون جام جهانی باشگاه‌ها، لذت بالای سر بردن جام به عنوان کاپیتان فاتح را پشت سر گذاشت.

60 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا