آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

والورده بعد از حمله به بازیکن ویارئال به پلیس گزارش شد

الکس بائنا، وینگر ویارئال، فدریکو والورده را پس از اینکه ستاره رئال مادرید به او مشت زد، به پلیس گزارش کرد.

گفته می شود والورده پس از اینکه ویارئال روز شنبه رئال مادرید را 3-2 شکست داد، در محوطه پارکینگ اتوبوس سانتیاگو برنابئو به بائنا حمله کرد.

 

ویارئال تایید کرد که بائنا به پلیس شکایت کرده است. در بیانیه رسمی سایت باشگاه آمده است: «الکس بائنا، بازیکن ویارئال دیشب در حالی که در حال رفتن به سمت اتوبوس تیم بعد از بازی مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بود مورد حمله قرار گرفت.

 

“در مواجهه با این وضعیت، بازیکن تصمیم گرفته است که از متجاوز به پلیس شکایت کند. یک بار دیگر، ویارئال هرگونه اقدام خشونت آمیز را رد می کند و قاطعانه به نسخه بازیکن از رویدادها اعتقاد دارد و در طول این روند از او حمایت خواهد کرد.”

گروه نرم افزاری ماهور

این دو بازیکن در زمین صحبت هایی را با هم رد و بدل کردند و ظاهراً والورده به بائنا گفت که بعد از بازی با او ملاقات خواهد کرد.

 

گزارش شده است که تنش بین این دو در بازی کوپا دل ری در ژانویه آغاز شده است. ادعا شده بود که بائنا در مورد پسر والورده که در آن زمان متولد نشده بود، اظهار نظری کرد و سپس در جریان بازی روز شنبه، بحث دیگری انجام داد.

 

این بازیکن 21 ساله در شبکه های اجتماعی ضمن تکذیب اینکه چنین توهینی به والورده کرده است، گفت: “بسیار متاسفم از تهاجمی که بعد از بازی متحمل شدم و از آنچه در مورد شخص من گفته می شود شگفت زده شدم. این کاملا نادرست است. من گفته بودم!”

منبع:www.goal.com
65 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا