آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

واکنش فوق‌ستاره‌ها به دوئل با پرسپولیس؛ از قدردانی رونالدو تا خرسندی مانه

کریستیانو رونالدو و سادیو مانه، دو فوق ستاره تیم النصر عربستان نسبت به تقابل با پرسپولیس ایران واکنش نشان دادند.

کاروان النصر عربستان روز دوشنبه در حالی وارد تهران شد که همه چشم‌ها خیره به اولین حضور کریستیانو رونالدو در ایران بود؛ فوق‌ستاره‌ای که با استقبال چشمگیر هواداران فوتبال مواجه شد و البته در هنگام حضورش در ایران، رفتارهای زیبایی هم از سوی او شکل گرفت که بهترین اتفاق، استقبال رونالدو از فاطمه حمامی نقاش تصاویرش در هتل اسپیناس پالاس بود. فوق‌ستاره پرتغالی با وجود ناکامی در گلزنی، روی روند بازی موثر بود و هم پایه‌گذار گل اول تیمش بود و هم اینکه توانست زمینه‌ساز اخراج میلاد سرلک شود.

 

رونالدو البته تنها فوق‌ستاره ترکیب النصر عربستان نبود و سادیو مانه که روزگار درخشانی را در لیورپول انگلیس پشت سر گذاشته، دیگر چهره خاص ترکیب النصر بود. البته که باید به این فهرست چهره‌هایی مانند اوتایو مونتیرو و مارسلو بروزوویچ را هم اضافه کرد که آن‌ها هم در این بازی عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشتند و در مسیر پیروزی النصر مقابل پرسپولیس نقش موثری را ایفا کردند؛ هر چند که هیچ‌کدام از ستاره‌های سرشناس النصر در گلزنی موفق نبودند و نتوانستند دروازه پرسپولیس را باز کنند.

 

یک میزبانی باور نکردنی و بسیار گرم برای ما!

کریستیانو رونالدو که ساعات پرماجرایی را در تهران گذراند و حالا مهیای بازگشت به عربستان شده است، بعد از پایان مسابقه با پرسپولیس در صفحه اینستاگرامی خود نسبت به پیروزی به‌دست آمده برای تیمش در تهران واکنش نشان داد و همچنین در پیام خود به طور ویژه از هواداران ایرانی قدردانی کرد؛ به‌طوری‌که در پیام رونالدو در صفحه اینستاگرامی او آمده است: «برد امروز فوق‌العاده بود! از تمام هواداران و مردم ایران تشکر ویژه می‌کنم که این سفر را برای ما خاص و ویژه کردند. یک میزبانی باور نکردنی و بسیار گرم برای ما!»

گروه نرم افزاری ماهور

 

هنوز زود است که از صعود صحبت کنیم

سادیو مانه فوق‌ستاره سنگالی تیم النصر عربستان هم بعد از پایان مسابقه در گفت‌وگویی کوتاه نسبت به شرایط تیمش در این مسابقه مقابل پرسپولیس ایران واکنش نشان داد و با اشاره به پیروزی به‌دست آمده گفت: «نیمه اول برای هر دو تیم سخت بود، اما در ادامه خوب بازی کردیم و موقعیت‌هایی ساختیم که توانستیم دو گل بزنیم. فکر می‌کنم ما شایسته این پیروزی بودیم». مانه در ادامه درباره شرایط تیم النصر برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: «هنوز زود است که درباره این موضوع صحبت کنیم. ما آماده بازی بعدی مقابل الاهلی (در لیگ حرفه‌ای عربستان) می‌شویم و تمام تلاش‌مان را برای پیروزی در این مسابقه خواهیم کرد».

55 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا