آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

واکنش مورایس به شانس صعود سپاهان؛ همه درها برای ما باز است!

سرمربی سپاهان ابراز امیدواری کرد که شاگردانش بتوانند در جدال با حریف عربستانی نمایش خوبی را از خود ارائه نمایند.

سپاهان ایران در آخرین مسابقه‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، فردا (دوشنبه) از ساعت 21:30 به وقت تهران به میزبانی ورزشگاه ملک عبدالعزیز ریاض میهمان الاتحاد عربستان است. با توجه به پیروزی‌های به‌دست آمده برای طلایی‌پوشان در 3 بازی گذشته، آن‌ها شانس بالایی برای رسیدن به مرحله گروهی دارند و کسب پیروزی برابر حریف عربستانی می‌تواند زمینه‌ساز صعود مستقیم شاگردان ژوزه مورایس در قامت صدرنشین گروه سوم شود.

 

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان به همراه شهریار مغانلو مهاجم باتجربه این تیم امروز در نشست خبری پیش از دیدار با الاتحاد عربستان حضور پیدا کردند و به سوالات خبرنگاران درباره جدال حساس با الاتحاد پاسخ دادند. سرمربی طلایی‌پوشان در صحبت‌های خود مدعی شد که تیمش برای رسیدن به مرحله حذفی باید نمایش بسیار باکیفیتی را ارائه کند و به طور ویژه از کادرفنی و بازیکنان حاضر در تیم الاتحاد تعریف و تمجید کرد و مهاجم سپاهان هم در صحبت‌های خود وعده کسب پیروزی برابر الاتحاد را به هواداران تیمش داد.

 

راهیابی به مرحله بعد یک دستاورد است و اینجاییم که به دستاورد برسیم

مورایس در آغاز صحبت‌های خود با اشاره به استقبال خوب عربستانی‌ها از تیم سپاهان گفت: «همان‌طور که می‌دانید دیروز به کشور عربستان آمدیم، من رزهای زردی که در فرودگاه به ما دادند را نیاوردم، اما استقبال خیلی گرم از طرف نماینده باشگاه‌ الاتحاد بود که بعضی وقت‌ها در بازی فوتبال کمترین اهمیت را دارد. این باشگاه نماینده کشور عربستان است که در آینده میزبان جام جهانی خواهد بود و بابت استقبال گرم در فرودگاه تشکر می‌کنم. واضح است که حریف ما به مرحله بعدی صعود کرده است و انتظار یک عملکرد خیلی خوب از بازی فردا را داریم. فوتبال برای این است که دوست پیدا کنیم و شور و شوق خودمان را نشان دهیم».

گروه نرم افزاری ماهور

 

سرمربی سپاهان با قدردانی دوباره از استقبال مناسب باشگاه الاتحاد درباره شانس صعود سپاهان از مرحله گروهی و ناکامی طلایی‌پوشان در دوره‌های قبلی برای رسیدن به مرحله حذفی گفت: «سؤالی است که باید در مورد آن فکر کنم و بعد از خودم می‌پرسم که پس من اینجا چه کار می‌کنم، راهیابی به مرحله بعد یک دستاورد است و اینجاییم که به دستاورد برسیم. فردا با الاتحاد بازی داریم و همه درها برای صعود به مرحله بعد برای ما باز است، اگر صعود کنیم، خوشحال می‌شویم و اگر نه در لحظه بعدی این کار را می‌کنیم».

 

اگر شرایط طبیعی‌تر بود شاید نتیجه مساوی می‌شد اما …

ژوزه مورایس در واکنش به تغییر و تحولات انجام شده در کادرفنی الاتحاد توضیح داد: «در فوتبال تغییرات زیادی وجود دارد، مربیان، بازیکنان و حتی شرایط و داورها تغییر می‌کنند. باید خودمان را وقف بدهیم، زندگی در حال تغییر است و هیچ تیمی یکسان نخواهد بود. باید کار کنیم، آماده شویم و سعی کنیم مقابل همه تیم‌ها عملکرد خودمان را نشان دهیم. این مربی را کاملاً می‌شناسم. من رئال مادرید بودم و او هم زمانی مادرید بود. عملکرد تیم بستگی به رهبریت دارد، الاتحاد با هر مربی همیشه الاتحاد است و می‌دانم الاتحاد چه تیمی با چه ارزش‌هایی است و در جده چقدر هواداران این تیم را دوست دارند، اما آماده رقابت مقابل الاتحاد هستیم».

مورایس در پاسخ به سوالی درباره ستارگان حاضر در فهرست تیم عربستانی گفت: «خوشحالم که برابر تیمی بازی می‌کنیم که بازیکنانی دارد که می‌شناسم و بازیکنان خودم بوده‌اند. کریم بنزما سه سال در مادرید با من بود، فابینیو را مورینیو به تیم بزرگسالان آورد و زمان خیلی زیادی را با این بازیکن گذراندم، تیمی که باعث افتخار است که برابر آن‌ها بازی کنیم. اگر شرایط طبیعی‌تر بود شاید نتیجه مساوی می‌شد. الاتحاد تیم باکیفیتی است و باید باکیفیت باشیم. فرقی نمی‌کند چند گل بخوریم یا بزنیم، باید عملکرد خوبی را نشان دهیم. تیم حریف قابل احترام است و از آینده خبری نداریم».

 

شهریار مغانلو مهاجم تیم سپاهان هم درباره رویارویی با الاتحاد عربستان گفت: «فردا الاتحاد را شکست خواهیم داد. بازی فردا با این تیم سخت و دشوار است. ما مقابل تیم سطح بالا و باکیفیت قرار می‌گیریم. ما هم تیم باکیفیتی هستیم و امیدواریم که فردا بتوانیم بازی سطح بالایی از خود ارائه کنیم. با تیم بودن خودمان فردا روز سختی برای الاتحاد رقم می‌زنیم و امیدوارم نتیجه خوبی در این مسابقه کسب کنیم».

10 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا