آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

واکنش کلیشه‌ای تن‌هاخ به اشتباه بزرگ اونانا

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد معتقد است که نتیجه مساوی حداقل حق تیمش مقابل بایرن مونیخ بود.

منچستریونایتد شب اول دور گروهی فصل جدید چمپیونزلیگ را با شکست 4-3 در خانه بایرن مونیخ پشت سر گذاشت. اریک تن‌هاخ در پایان این دیدار با ابراز ناراحتی از شکست شاگردانش، نتیجه مساوی را کمترین حق آنها دانست.

 

او گفت: “من خیلی ناراحتم چون باید با امتیاز زمین بازی را ترک می کردیم. وقتی در آلیانز آرنا سه گل به بایرن می زنید باید حداقل یک امتیاز بگیرید.”

سرمربی یونایتد با اشاره به شرایط سخت تیمش در مقطع فعلی گفت: “ما در دوره ای هستیم که همه چیز علیه مان است. با این وجود باید به راهمان ادامه دهیم. این طبیعی است که اگر نتوانید یکسری قوانین را رعایت کنید گل می خورید و می بازید.”

گروه نرم افزاری ماهور

تن هاخ در مورد کامبک ناکام تیمش گفت: “باید به عنوان یک تیم از اشتباهاتمان درس بگیریم و آنها را تکرار نکنیم. ما باید باور داشته باشیم که همواره می توانیم شرایط را تغییر دهیم. اگر در بازی بمانید و بجنگید شانس کامبک خواهید داشت.”

او در مورد اهمیت این شکست در ادامه فصل گفت: “هر بازی اهمیت خاص خودش را دارد. ما باید در همه بازی ها شانس پیروزی خود را حفظ کنیم. هیچکس جز خودتان به شما کمک نمی کند. ما در 25 دقیقه اول بهتر از حریف بودیم اما گل نزدیم و در ادامه گل خوردیم!”

 

سرمربی یونایتد ترجیح داد در مورد اشتباه سرنوشت ساز آندره اونانا به جملات کلیشه ای بسنده کند: “وقتی یک بازیکن اشتباهی مرتکب می شود همان لحظه باید آن را فراموش کنیم و تمام شده اش بدانیم. باید به عنوان یک تیم به تغییر نتیجه ایمان داشته باشیم و بدانیم که همواره می توانیم به بازی برگردیم. امشب این باور را نشان دادیم.”

52 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا