آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

وعده مورایس به هواداران سپاهان؛ فردا بهترینِ خودمان را به نمایش می‌گذاریم

سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با نیروی هوایی عراق از انگیزه‌های بالای تیمش برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

سپاهان به عنوان یکی از 3 نماینده ایران در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا باید فردا (دوشنبه) از ساعت 19:30 به مصاف تیم نیروی هوایی عراق برود. کاروان طلایی‌پوشان اصفهانی ساعتی پیش وارد شهر اربیل عراق شد تا برای مصاف حساس فردا آماده شود و بعد از ورود کاروان این تیم به کشور عراق، ژوزه مورایس سرمربی سپاهان به همراه محمد کریمی کاپیتان طلایی‌پوشان از جمع اعضای تیم جدا و در نشست خبری پیش از بازی شرکت کردند.

 

مورایس در صحبت‌های خود پیش از اولین مسابقه تیمش در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، از انگیزه‌های ویژه تیمش برای موفقیت در مهم‌ترین رویداد باشگاهی آسیا صحبت کرد و کاپیتان طلایی‌پوشان اصفهانی هم درباره آمادگی فنی بالای تیمش در آستانه اولین بازی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریف عراقی توضیحاتی را ارائه داد. پیش از حضور مورایس و کریمی، ایوب عادیشو سرمربی تیم نیروی هوایی عراق در کنار ابراهیم بایش مهاجم این تیم در نشست خبری پیش از بازی حضور پیدا کرده بودند.

 

خوشحالم که در بزرگ‌ترین رقابت آسیا حضور دارم

ژوزه مورایس در بخش آغازین صحبت‌های خود گفت: «برای من باعث خوشحالی است که در این کشور حضور دارد و امروز لحظه بزرگی برای من به شمار می‌رود. لیگ قهرمانان آسیا بزرگ‌ترین رقابت آسیاست و خوشحالم در این مسابقات هستم. از حضور خبرنگاران تشکر می‌کنم که حضور آن‌ها فوتبال را به واقعیت تبدیل می‌کند. از نقطه دیگری در دنیا به این‌جا آمده‌ام و یک شانس است که این کشور را ببینم، خوشحالم مقابل تیمی از عراق بازی می‌کنیم».

گروه نرم افزاری ماهور

 

سرمربی سپاهان درباره شرایط آمادگی تیمش توضیح داد: «وقتی در یک بازی حضور پیدا می‌کنیم، نمی‌توانیم بگوییم آماده نیستیم و وقتی وارد زمین می‌شویم باید آماده باشیم؛ وقتی در مورد لیگ قهرمانان آسیا صحبت می‌کنیم باید بگوییم یکی از بهترین تیم‌های کشور را در اختیار داریم و شانس بسیاری داریم. این مسابقه یک موقعیت است تا به مردم نشان دهیم فوتبال واقعی چگونه است و به دنبال بازی کردن یک فوتبال واقعی هستیم، نتیجه بازی زمانی مهم است که هم بازی خوب و باکیفیت انجام دهید و بتوانید نتیجه نیز بگیرید».

 

حضور هواداران‌مان به زیبایی فوتبال کمک می‌کند

مورایس با اشاره به تمایل سپاهان به ارائه یک نمایش باکیفیت گفت: «حقه نداشتن بازیکن به دلیل مصدومیت را ندارم. بهترین خودمان را داریم و فردا بهترین خودمان را به نمایش می‌گذاریم؛ خوشحالم قرعه‌کشی این فرصت را به ما داد که به عراق بیاییم و بازی دارد که در آینده می‌توانیم به آن اشاره کنیم. یک دیدار دوستانه مقابل زنیت برگزار کردیم، اردویی در روسیه نداشتیم بلکه یک مسابقه دوستانه بود».

 

ژوزه مورایس درباره شرایط سفر تیم سپاهان به عراق پاسخ داد: «طبیعی است برای آمادگی بیشتر زودتر به محل مسابقه بیاییم اما به دلیل شرایط پروازی تصمیم گرفتیم فقط یک روز زودتر به عراق بیاییم. آماده هستیم و مشکلی از این نظر وجود ندارد. اولین حضور در من اربیل است که شهر بزرگ، منظم و با ظرفیت‌های بالاست و آینده بزرگ و مردم خوبی دارد، عشق و علاقه و صلح در این شهر وجود دارد و خوشحالم این شهر را از نزدیک می‌بینم. هواداران بسیار خوبی داریم که حضور آن‌ها به زیبایی فوتبال کمک می‌کند و این‌ها زیبایی فوتبال است».

محمد کریمی کاپیتان تیم سپاهان درباره وضعیت تیمش در آستانه رویارویی با نیروی هوایی عراق گفت: «شرایط تیم از نظر جسمی و روحی-روانی خیلی خوب است. تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد و مطمئن هستیم بازی خوبی به نمایش می‌گذاریم. آماده هستیم مقابل نیروی هوایی عراق نمایش خوبی داشته باشیم و عملکرد خوب را در زمین نشان دهیم، امیدوارم در بازی فردا 3 امتیاز فردا را به دست بیاوریم».

 

سپاهان 100 درصد آماده است، ما 60 درصد!

ایوب عادیشو سرمربی تیم نیروی هوایی عراق هم درباره مسابقه فردا گفت: «امیدوارم نتیجه‌ای حاصل شود که باشگاه و هواداران را خوشنود کنیم. سپاهان برای این مسابقه از آمادگی ۱۰۰ درصدی برخوردار است؛ این تیم در مسابقات لیگ ایران نتایج‌ خوبی کسب کرده و اردوی خوبی در روسیه برگزار کرده است. ما ۶۰ درصد آمادگی برای این مسابقه داریم؛ بازیکن ما شریف مصدوم شد و او بازیکن مهم و تاثیرگذاری بود».

 

عادیشو در ادامه توضیحات خود درباره آخرین وضعیت تیمش برای مصاف با سپاهان گفت: «بازیکنان خارجی ما دیر به تمرینات اصافه شدند و هنوز به صورت ۱۰۰ درصدی آماده نیستند اما برای مسابقه آماده هستند و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. خیلی بهتر بود که ما در شهر خودمان میزبان مسابقات بودیم اما به هر حال ما در این شهر هم هوادار داریم و از آن‌ها بهره می‌بریم. وقتی ما در زمین خوب بازی کنیم و نتایج خوبی داشته باشیم، هواداران هم خوب حمایت می‌کنند؛ امیدوارم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم».

 

ابراهیم بایش مهاجم تیم نیروی هوایی هم درباره دیدار با حریف ایرانی گفت: «سپاهان تیم و باشگاه بزرگی است و نتایج بسیار خوبی در مسابقات ایران کسب کرده است. امیدوارم ما نتیجه خوبی مقابل این تیم کسب کنیم. متاسفانه شریف بازیکن ما که یکی از بازیکنان خوب ما بود، مصدوم شد. او بازیکن مهمی و یکی از بهترین بازیکنان ما بود. امیدوارم از سایر بازیکنان به خوبی استفاده کنیم».

61 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا