آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

وعده یحیی به پرسپولیسی‌ها؛ فردا یک روز باشکوه برای ما خواهد بود

سرمربی پرسپولیس در صحبت‌هایش با اشاره به نیاز مبرم سرخ‌ها به کسب پیروزی مقابل الدحیل قطر، ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند در حضور هواداران روز باشکوهی را رقم بزند.

پرسپولیسی‌ها بعد از کسب 8 امتیاز از 5 مسابقه اخیرشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، خود را مهیای انجام آخرین بازی در این مرحله می‌کنند و برای رسیدن به مرحله حذفی، شاگردان یحیی گل‌محمدی باید بتوانند در خانه مقابل الدحیل قطر امتیاز کسب کنند. با توجه به عدم شانس صدرنشینی، پرسپولیس باید بتواند خود را در جمع 3 تیم برتر دوم در میان 5 گروه قرار بدهد و برای رسیدن به این مهم، سرخ‌پوشان نیاز مبرمی به کسب پیروزی برابر الدحیل قطر دارند.

 

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس عصر امروز (دوشنبه) در آستانه تقابل حساس تیمش برابر الدحیل قطر، همراه با شهاب زاهدی مهاجم باتجربه سرخ‌پوشان در نشست خبری پیش از دیدار با حریف قطری حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران درباره این مسابقه مهم پاسخ داد. گل‌محمدی در صحبت‌هایش ابراز امیدواری کرد که شاگردان او بتوانند در جدال حساس با الدحیل به پیروزی برسند و با استقبال ویژه هواداران، سرخ‌پوشان موفق شوند خود را به جمع 16 تیم برتر آسیا برسانند.

 

در دوئل فردا باید فرصت‌طلب باشیم

سرمربی پرسپولیس در آغاز صحبت‌های خود درباره رویارویی با الدحیل گفت: «دیشب شب بزرگداشت آقای کلانی بود و برای همه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس آرزوی سلامتی و بهروزی داریم. همیشه سلامت باشند. همه از بازی الدحیل آگاه هستیم و همین‌طور سختی این بازی. بالاخره تیم قابل احترام و حرفه‌ای هستند. کادرفنی و بازیکنان مجربی دارند. از طرف دیگر بچه‌های ما انگیزه فوق العاده‌ای دارند که این بازی را با به امید خدا با پیروزی تمام کنند».

گروه نرم افزاری ماهور

 

گل‌محمدی با اشاره به استقبال ویژه هواداران از نبرد تیمش مقابل الدحیل قطر گفت: «باید سعی کنیم تمرکز خوبی در بازی داشته باشیم. چه در بخش دفاعی و چه حمله. باید بتوانیم از موقعیت‌هایی که داریم استفاده کنیم و باید فرصت‌طلب باشیم. با حمایت هواداران که فردا یک روز باشکوه برای باشگاه پرسپولیس خواهد بود با حضور گرم هواداران، بتوانیم با انگیزه و انرژی‌ای که به ما می‌دهند، فردا به امید خدا نتیجه خوبی بگیریم و دل همه هواداران را شاد کنیم».

 

در مقابل آلودگی هوا، جان‌سخت شده‌ایم

یحیی گل‌محمدی درباره کیفیت فنی الدحیل قطر و غیبت چند ستاره کلیدی این تیم از جمله فیلیپ کوتینیو توضیح داد: «یک تیم کامل هستند و ما هم چهار بازیکن خوب‌مان را در اختیار نداریم. فقط کوتینیو و سمدو با توجه به مصدومیت و محرومیت بازی نمی‌کنند. ضمن اینکه یکی، دو بازیکن مصدوم آن‌ها به بازی رسیده‌اند و با یک تیم کامل مقابل ما قرار می‌گیرند. ما انگیزه زیادی داریم و امیدوارم سه امتیاز را با تلاش بچه‌ها به دست بیاوریم».

 

سرمربی سرخ‌پوشان در واکنش به آلودگی هوا و احتمال لغو مسابقه با الدحیل گفت: «نمی‌دانم، فعلا چیزی برای لغو بازی نگفتند و فکر نمی‌کنم تاخیری در بازی باشد. آلودگی هوا خیلی زیاد است و خودم هم زیاد به هواداران با توجه به این شرایط آلودگی نگفتم که بیایند. یک طوری جان‌سخت شده‌ایم و به امید خدا همه مردم ایران سالم باشند و مراقب خودشان باشند. صبح هم که از خانه می‌آمدم شرایط خیلی بد بود. امیدوارم اتفاقی برای کسی نیفتد ولی مسئولان باید یک فکر اساسی درباره این مسأله داشته باشند. این تازه شروع فصل سرماست و هر چه جلوتر برویم شرایط بدتر می‌شود. امیدوارم هوا خوب شود».

فردا فقط باید برنده شویم و به کسب 3 امتیاز فکر می‌کنیم

گل‌محمدی در پاسخ به سوالی درباره تاثیر حضور هواداران روی کیفیت فنی پرسپولیس در مسابقه با الدحیل گفت: «فوتبال ۹۰ دقیقه است و امکان دارد هر اتفاقی در بازی بیفتد و حتی گل هم بخوریم. قطعا حمایت هواداران می‌تواند خیلی کمک کند و پرشور تیم‌شان را تشویق کنند و بازوی قدرتمند تیم ما هواداران هستند. انگیزه فوق العاده‌ای از حضور و تشویق آنها می‌گیریم و امیدوارم فردا یک روز خوب برای پرسپولیس باشد».

 

یحیی گل‌محمدی در واکنش به شانس صعود تیمش به مرحله حذفی در جدال با حریف قطری گفت: «فردا فقط به برد نیاز داریم و هر نتیجه‌ای که در بازی‌های امشب بیفتد، فقط باید 3 امتیاز را بگیریم و نتایج بعضی از بازی‌ها به طور دیگری رقم بخورد، امکان دارد به تفاضل گل هم نیاز داشته باشیم. ما فقط باید برنده شویم و تساوی دردی از ما دوا نمی‌کند و از این گروه صعود نمی‌کنیم. فردا فقط بحث گرفتن سه امتیاز مطرح خواهد بود».

 

بیشترین تلاش‌مان را می‌کنیم که نتایج در حد نام پرسپولیس باشد

شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس درباره رویارویی تیمش برابر الدحیل گفت: «برای تمام مردم سرزمینم آرزوی سلامتی دارم. به نظرم بازی ما برابر الدحیل از فردای بازی النصر شروع شد. تمرینات خوبی داشتیم و با تدابیر خوب کادرفنی و جلسات فنی که داشتیم خیلی خوب حریف را آنالیز کردیم و شرایط خوبی داریم. شرایط اردو خوب بوده و بازیکنان در آرامش خیلی خوبی به سر می‌برند و برای یک بازی خوب در کنار هواداران آماده هستیم. هواداران با حضور پررنگی که دارند در زمین به ما کمک می‌کنند و قطعا یار دوازدهم ما هستند».

 

زاهدی در واکنش به ناکامی‌اش در گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «به نظرم برای پست مهاجم گلزنی خیلی حائز اهمیت است اما در تیم ما بیشتر از همه چیز نتیجه گرفتن در کار تیمی اهمیت دارد. در گروه مرگ عملکرد و نتایجی که گرفتیم خیلی قابل احترام است و جایگاه خوبی را تا الان کسب کرده‌ایم. بیشترین تلاش‌مان را می‌کنیم که نتایج در حد نام پرسپولیس باشد. در تیم ما زننده گل مهم نیست و تلاش می‌کنیم که تیم برنده باشد. به نظر خودم این مهم‌تر است. همان‌طور که آقا یحیی گفتند درست است چون فوتبال یک ورزش کاملا غیر پیش‌بینی است. چیزی که هواداران پرسپولیس قبلاً نشان داده‌اند حمایت آن‌ها بوده و از سمت بازیکنان می‌گویم که حداکثر تلاش‌مان را برای موفقیت پرسپولیس انجام می‌دهیم».

67 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا