داغآخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پاتر اندازه تیم را مقصر نتایج ضعیف می داند

پاتر احساس می‌کند هزینه 323 میلیون پوندی چلسی در ژانویه، روی تمرینات تأثیر می‌گذارد زیرا او بازیکنان زیادی برای مربیگری دارد.

گراهام پاتر معتقد است که اندازه تیم فعلی چلسی باعث ایجاد مشکلاتی در تمرینات می شود زیرا او بازیکنان زیادی برای مربیگری دارد. چلسی در پنجره ژانویه 323 میلیون پوند هزینه کرد و در حال حاضر 31 بازیکن در ترکیب اصلی تیم هستند.

چلسی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه پرهزینه ترین باشگاه جهان بود، زیرا آنها 323 میلیون پوند (388 میلیون دلار) برای خرید 8 بازیکن جدید خرج کردند. تنها عضو تیمی که در ژانویه باشگاه را ترک کرد، جورجینیو بود که به آرسنال پیوست.

پاتر در حال حاضر 31 بازیکن در تیم اصلی در اختیار دارد و احساس می کند که مدیریت چنین واحد بزرگی برای او در زمین تمرین به یک نفرین تبدیل شده است. به گزارش دیلی میل، او حتی روال مربیگری خود را تغییر داد، که قبلاً شامل مسابقات تمرینی 11 در 11 بود.

آبی ها از زمان تصاحب باشگاه توسط تاد بولی در مجموع 553 میلیون پوند برای 17 بازیکن جدید هزینه کرده اند. پاتر مسئول نقل و انتقالات ژانویه بود که در سپتامبر پس از پایان پنجره تابستانی به استمفوردبریج رسید. هر یک از هشت خرید انجام شده در این زمستان پس از مشورت با سرمربی تکمیل شد، با این حال او هنوز احساس می کند که داشتن یک تیم بزرگ برنامه های او را مختل می کند.

گروه نرم افزاری ماهور

چلسی در 6 بازی اخیر خود موفق به پیروزی نشده است، دوره ای که شامل شکست های متوالی در لیگ برتر مقابل ساوتهمپتون و تاتنهام هاتسپر است. آنها در حال حاضر با 31 امتیاز از 24 بازی در رده دهم هستند.

بازی بعدی تیم پاتر در 4 مارس برابر لیدز یونایتد در لیگ برتر است.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا