آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

الخلیفی به دنبال یک مربی دیگر؛ نیمکت داغ پاریس در انتظار رهبری جدید

با وجود قهرمانی پاریسی‌ها، خروج گالتیه از این تیم هر روز نزدیک‌تر به نظر می‌رسد.

یک سال پس از انتخاب کریستوف گالتیه به عنوان جانشین مائوریسیو پوچتینو، به نظر می‌رسد نیمکت پاری‌سن‌ژرمن بار دیگر دستخوش تغییرات مهمی خواهد شد.

 

گالتیه با وجود کسب عنوان قهرمانی لوشامپیونه که به هیچ عنوان برای مسئولان پاریس رضایت‌بخش و کافی نیست، حالا روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و تنها دلیلی که می‌تواند او را در جایگاه فعلی خود حفظ کند، پیدا نشدن یک جانشین مناسب در تابستان پیش رو برای هدایت این تیم پرستاره فرانسوی است.

برخی از نزدیکان گالتیه در اظهارات خود طی مصاحبه با روزنامه معتبر اکیپ از رو به پایان بودن دوران حضور این مربی در پاریس خبر داده‌اند. گالتیه هرچند روی کاغذ همچنان مربی پاریسی‌ها به حساب می‌آید اما ادامه کار او در این تیم تنها به ناصر الخلیفی و تیم مدیریتی او بستگی خواهد داشت.

 

گروه نرم افزاری ماهور

گزینه‌های نام آشنا در صف

نام‌های زیادی برای جانشینی گالتیه در ذهن الخلیفی وجود دارد؛ نام‌هایی که برخی از آنها گزینه‌های بسیار جذابی می‌توانند باشند. اولین نام ژوزه مورینیو است. سرمربی موفق رم که در انتظار قهرمانی تیمش در فینال لیگ اروپا به سر می‌برد، مهمترین گزینه در ذهن لوئیس کمپوس مدیر ورزشی پاریس محسوب می شود. مهمترین نکته مثبت برای الخلیفی، دوستی دیرینه کمپوس و مورینیوست. این ۲ چهره در رئال مادرید همکار یکدیگر بودند و به گفته اکیپ، در صورتی که پیشنهاد خوبی از سمت پاریس و توسط کمپوس به مورینیو ارائه شود به احتمال فراوان این مربی ماجراجوی پرتغالی، آن را خواهد پذیرفت.

مارچلو گایاردو سرمربی موفق ریورپلاته که پس 8 سال حضور موفق در این تیم، سرانجام تصمیم به جدایی از باشگاهش را گرفت، دیگر نام جذابی است که به گفته اکیپ، مالکان قطری پاریس نیم نگاهی به او هم دارند. هرچند گایاردو به حضور در لیگ رقابتی انگلیس علاقه نشان داده است اما حضور در پاریس به عنوان سرمربی نیز می‌تواند گزینه مناسب برای این مربی آرژانتینی باشد. گایاردو از سال 2006 به مدت ۲ فصل به عنوان بازیکن در ترکیب پاری‌سن‌ژرمن توپ زد و در 41 حضور خود در زمین 6 بار موفق به گشودن دروازه رقبا شد.

 

لوئیس انریکه و اختلاف نظر در پاریس

مالکان قطری پاری‌سن‌ژرمن، اعتقاد دارند لوئیس انریکه که آمار بسیار قابل قبولی را با بارسلونا از خود به جا گذاشته و سابقه قهرمانی با آبی و اناری‌ها در لیگ قهرمانان اروپا را دارد، گزینه بسیار مناسبی برای هدایت پاریس است. موضوعی که البته لوئیس کمپوس چندان با آن موافق نیست و همین مساله باعث شده به خدمت گرفتن این مربی فعلا بدون تیم اسپانیایی در هاله‌ای از بهام باشد. در ادامه نام‌های موجود در حوالی پاریس، تیاگو موتا سرمربی فعلی بولونیا و یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن هم به چشم می‌خورد. موتا 7 فصل برای پاریس به میدان رفت و یکی از چهره‌های محبوب ناصرالخلیفی برای حضور روی نیمکت این تیم به حساب می‌آید. نداشتن تجربه بالا در دوران مربیگری و نیاز شدید پاریس به حضور چهره‌ای باتجربه که توان کنترل ترکیب پر از ستاره این تیم را داشته باشد، مهمترین عامل احتمالی در به خدمت نگرفتن موتا خواهد بود.

در نهایت آبِل فریرا سرمربی جوان و برزیلی پالمیراس آخرین گزینه مطرح شده برای هدایت پاریس است. از نظر کمپوس، فریرا دانش، شجاعت و توانایی لازم را برای هدیات پاریس دارد؛ هرچند به نظر می‌رسد در این مورد، پاسخ مالکان قطری پاریس که به دنبال یک مربی باتجربه برای فتح لیگ قهرمانان اروپا هستند، منفی باشد.

48 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا