آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پایان انتظارها برای سفر فوق‌ستاره پرتغالی؛ کریستیانو رونالدو در تهران

کاروان تیم النصر عربستان برای دیدار با پرسپولیس در هفته نخست فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا وارد تهران شد.

لیگ قهرمانان آسیا در فصل 24-2023 در حالی از امروز (دوشنبه) فعالیت خود را شروع می‌کند که از میان 3 نماینده ایران تنها پرسپولیس در هفته نخست میزبان است؛ آن‌هم میزبان النصر عربستان با حضور فوق‌ستاره‌هایی مانند کریستیانو رونالدو و سادیو مانه. در روزهای گذشته به تفصیل درباره حضور النصر در تهران بحث و گمانه‌زنی انجام شد و سرانجام این اتفاق به وقوع پیوست و کاروان زردپوشان عربستانی دقایقی قبل وارد تهران شدند.

 

النصری‌ها با پروازی اختصاصی در شرایطی‌که گفته می‌شد احتمالاً هواپیمای‌شان در فرودگاه مهر‌آباد تهران فرو بیاید، وارد فرودگاه امام خمینی تهران شدند و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان باشگاه پرسپولیس به‌ویژه رضا درویش مدیرعامل این باشگاه و البته هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال قرار گرفتند و عبدالله بن سعود العنزی سفیر کشور عربستان در ایران هم در این مراسم حضور داشت. تصمیم ویژه مدیران باشگاه پرسپولیس، دعوت از علی دایی برای استقبال از کاروان تیم النصر عربستان بود و جالب آنکه در شرایطی‌که باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که دایی در فرودگاه حضور دارد، اما دقایقی بعد از انتشار این خبر، سایت باشگاه پرسپولیس خبر حضور دایی در فرودگاه را حذف کرد تا مشخص شود که خبری از حضور آقای گل فوتبال ملی ایران در فرودگاه نیست!

استقبال شدید از فوق‌ستاره پرتغالی

دایی در روزهای گذشته در واکنش به احتمال رویارویی‌اش با رونالدو گفته بود که اگر بخواهد شخصاً هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد و باید دید آیا طی امروز و فردا که یاران رونالدو در تهران هستند، دایی به دیدار فوق‌ستاره پرتغالی خواهد رفت یا خیر. کاروان تیم النصر عربستان در حالی با فوق‌ستاره‌هایش وارد تهران شد که هواداران پرشماری در فرودگاه تجمع کرده بودند تا بتوانند از نزدیک چهره‌هایی مانند کریستیانو رونالدو را تماشا کنند که البته با توجه به تدابیر امنیتی شدید این اتفاق برای آن‌ها میسر نشد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

در انتظار حضور کریس در کنفرانس خبری

تیم النصر عربستان بعد از ورود به تهران، عازم هتل محل اقامت خود شد؛ جالب آنکه در محل هتل این تیم هم ازدحام جمعیت شدیدی از هواداران وجود دارد و فوق‌ستاره پرتغالی در کنار همبازیانش کار سختی برای ورود به هتل محل اقامت‌شان هم خواهند داشت. عصر امروز (دوشنبه) قرار است نشست خبری پیش از بازی برگزار شود که گفته می‌شود رونالدو به همراه لوئیس کاسترو سرمربی النصر عربستان در نشست خبری حضور پیدا می‌کند و امشب در ورزشگاه آزادی تهران هم آخرین تمرین النصری‌ها پیش از رویارویی با پرسپولیس برگزار می‌شود تا زردپوشان مهیای تقابل با سرخ‌پوشان پایتخت شوند؛ مسابقه‌ای که فردا (سه‌شنبه) از ساعت 21:30 به وقت تهران در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار خواهد شد.

48 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا