آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

در 2 دیدار پایانی روز نخست فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، الهلال در خانه برابر حریف ازبکستانی از شکست فرار کرد و اولین تساوی بدون گل فصل جدید هم در دوحه به‌ثبت رسید.

لیگ قهرمانان آسیا در فصل 24-2023 عصر دوشنبه آغاز شد که در اولین بازی فصل جدید، نساجی ایران توانست در شهر پونه هند مقابل بمبئی‌سیتی بردی 2 گله را جشن بگیرد تا اولین نماینده ایران، شروعی موفق در فصل جدید رقابت‌ها داشته باشد. بعد از برگزاری تقابل نساجی و بمبئی‌سیتی نوبت به انجام 3 بازی همزمان در ساعت 19:30 شد که در گروه سوم، تیم‌های سپاهان ایران و نیروی هوایی عراق به مصاف هم رفتند و الاتحاد عربستان هم در خانه میزبان اولمالیق ازبکستان بود.

 

شاگردان ژوزه مورایس در دیداری بیرون از خانه تا حوالی دقیقه 90 پیروز میدان بودند اما دریافت گل در واپسین دقایق مسابقه باعث شد تا سپاهان با تساوی 2-2 کارش را در عراق مقابل نیروی هوایی به پایان ببرد. در دیگر مسابقه گروه سوم هم در شبی که کریم بنزما به دلیل مصدومیت در فهرست الاتحاد عربستان حضور نداشت و عبدالرزاق حمدالله هم پیش از پایان نیمه نخست دچار آسیب‌دیدگی شد، شاگردان نونو اسپریتو در تیم الاتحاد موفق شدند بردی آسان و 3 گله را در مقابل حریف ازبک به‌دست آورند تا با صدرنشینی در گروه سوم کار خود را در هفته اول به پایان برسانند.

 

برد لحظه‌آخری نسف‌قارشی در عربستان

الفصیلی اردن و نسف‌قارشی ازبکستان برگزارکننده یکی از 6 مسابقه روز نخست فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا بودند. مسابقه‌ای که به میزبانی الفصیلی‌ها در اردن برگزار شد و دو تیم نمایش جذاب و پایاپایی داشتند و در حالی‌که تصور می‌شد بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد، در دقیقه (7+90) عبالرحیماتوف موفق به گلزنی برای تیمش شد تا نسف‌قارشی با گلزنی او، نخستین پیروزی‌اش در فصل جدید رقابت‌های آسیایی را جشن بگیرد و کارش را با برد در گروه دوم رقابت‌ها آغاز کند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

شگفتی نوفباخور در ریاض تکمیل نشد!

الهلال عربستان که با 4 قهرمانی و 5 نایب‌قهرمانی پرافتخارترین تیم قاره آسیا محسوب می‌شود، بعد از جذب فوق‌ستاره‌های سرشناس در دیداری خانگی مقابل نوفباخور ازبکستان، اولین بازی‌اش در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کرد. در شبی که یاسین بونو، کالیدو کولیبالی و میلینکوویچ ساویچ در فهرست الهلال حضور نداشتند، این تیم با وجود حضور نیمار و میتروویچ در ترکیب اصلی مقابل حریف ازبک غافلگیر شد و گلزنی توما تاباتادزه باعث شد تا آن‌ها از حریف خود عقب بیفتند. حملات پردامنه الهلالی‌ها برای رسیدن به گل تساوی در شرایطی‌که داور مسابقه 14 دقیقه وقت اضافی اعلام کرده بود، در دقیقه (10+90) جواب داد و علی البولاهی توانست گل تساوی را به‌ثمر برساند تا در اتفاقی غیرمنتظره، فصل جدید رقابت‌های آسیایی با تساوی خانگی الهلال کهکشانی آغاز شود! با توجه به این نتیجه، نساجی ایران با 3 امتیاز کارش را در گروه چهارم با صدرنشینی در هفته نخست به پایان برد و تیم‌های الهلال عربستان و نوفباخور ازبکستان هم به عنوان تیم‌های دوم و سوم جدول با یک امتیاز به کار خود پایان دادند. یاران نیمار بعد از توقف خانگی برابر حریف ازبک در گام بعدی باید در تهران به مصاف نساجی ایران بروند.

 

فرصت‌سوزی بونجاح دامان السد را گرفت

السد قطر و شارجه امارات در آخرین مسابقه از روز نخست فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف هم رفتند. در این مسابقه، السدی‌ها که از امتیاز میزبانی برخوردار بودند در شب نیمکت‌نشینی محمدامین حزباوی توانستند نمایش تهاجمی را از خود به جای بگذارند و به دنبال رسیدن به گل بودند که در دقیقه 58 بهترین فرصت گلزنی برای آن‌ها به وجود آمد اما بغداد بونجاح پنالتی به‌دست آمده را از دست داد تا اولین تساوی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل میان تیم‌های السد قطر و شارجه امارات به‌ثبت برسد.

55 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا