آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پرسپولیس ۱–۰ هوادار؛ سرخ‌ها بالاخره بردند

شاگردان یحیی گل‌محمدی در هفته دوازدهم لیگ برتر هوادار را شکست دادند.

پرسپولیس پس از شکست مقابل الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، امروز در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار بود. شاگردان یحیی گل‌محمدی پیش از این بازی در 6 مسابقه متوالی موفق به برد نشده بودند و هر نتیجه‌ای به جز کسب 3 امتیاز مقابل هوادار اوضاع را بحرانی‌تر از قبل می‌کرد. در طرف مقابل هوادار هم پس از نتایج خوب مقابل پرسپولیس در 2 فصل اخیر، به دنبال ادامه روند شکست‌ناپذیری در آزادی بود.

 

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، نبیل باهویی، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی و محمد عمری.

 

ترکیب هوادار

علیرضا حقیقی، فریبرز گرامی، صائب محبی، مهدی عبدی، محسن سفیدچغایی، مرتضی منصوری، محمد چهارمحالی، مهدی گودرزی، داریوش شجاعیان، محمد عباسی و کریم اسلامی.

گروه نرم افزاری ماهور

 

پایان ناکامی

پرسپولیس و هوادار از ساعت 15:30 امروز با قضاوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. مطابق انتظار شاگردان یحیی گل‌محمدی بازی را هجومی آغاز کردند و تیم هوادار هم چشم به استفاده از ضدحملات داشت. اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 9 رقم خورد که شوت زمینی و محکم نبیل باهویی به تیرک دروازه هوادار برخورد کرد و راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 21 بازی سرانجام پرسپولیس به گل اول خود دست یافت؛ مهدی ترابی با حفظ توپ وارد محوطه جریمه هوادار شد و در حالی‌که قصد داشت با یک پاس در عرض توپ را به مهاجمان خود برساند، ضربه‌اش پس از برخورد به پای صائب محبی وارد دروازه هوادار شد. در ادامه نیمه اول هم چند موقعیت نصفه‌ونیمه به‌دست آمد که مهم‌ترین آن‌ها شوت دقیقه 45 میلاد سرلک بود که به شکلی خطرناک به اوت رفت.

 

نیمه دوم بازی هم با برتری نسبی پرسپولیس آغاز ولی این تیم موقعیت خاصی روی دروازه هوادار خلق نکرد تا اینکه در دقیقه 67 پاس کات‌بک سعید صادقی توسط نبیل باهویی وارد دروازه هوادار شد. با این حال گل مهاجم سوئدی به دلیل خروج توپ از خط عرضی مردود اعلام شد. دقیقه 82 بازی ضربه ایستگاهی محمدحسین کنعانی‌زادگان به دیوار دفاعی هوادار خورد و راهی به دروازه پیدا نکرد. پرسپولیس در دقیقه (3+90) هم شانس گلزنی داشت ولی عمری موفق نشد پاس دانیال اسماعیلی‌فر را مقابل دروازه قطع کند.

 

در نهایت تیم هوادار موفق به جبران گل خورده نشد و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. شاگردان گل‌محمدی با این برد پس از 6 بازی ناکامی سرانجام موفق به کسب 3 امتیاز شدند و با کسب 20 امتیاز به رده چهارم صعود کردند. هوادار هم با 10 امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.

66 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا