آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

هفت بازیکن سه کارته در ترکیب اصلی پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس نشان می‌دهد یحیی گل‌محمدی برای سه امتیاز کامل به کرمان سفر کرده و از بازیکنان در آستانه محرومیت خود حداکثر استفاده را در ترکیب اصلی کرده است.

مورد توجه‌ترین خبر پیش از بازی پرسپولیس با مس کرمان، حضور ده بازیکن در آستانه محرومیت در لیست یحیی گل‌محمدی بود. پرسپولیس در وضعیت زرد به کرمان سفر کرده و بسیاری از بازیکنان پرسپولیس در خطر محرومیت از دربی قرار دارند.

 

با این وجود اما یحیی گل‌محمدی ترکیبش را بر اساس کارت زردها نچید بلکه یازده بازیکنان مدنظرش را براساس تفکرش و نیاز به امتیازات کامل این مسابقه انتخاب کرد. در ترکیب اصلی سرخ‌ها مقابل مس کرمان هفت بازیکن در آستانه محرومیت از دربی حضور دارند.

 

از میان ده بازیکنی که در آستانه محرومیت قرار داشتند، محمد عمری به دلیل مصدومیت در لیست پرسپولیس حضور ندارد. وحدت حنانوف و سینا اسدبیگی نیز تنها بازیکنان سه کارته نیمکت نشین پرسپولیس هستند.

گروه نرم افزاری ماهور

علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری و گئورگی گولسیانی در صورتی که در این مسابقه کارت دریافت کنند از دربی محروم خواهند شد. از این جمع بیرانوند و ترابی به دلیل اخراج و سروش رفیعی به علت چهار کارته شدن یک بازی در این فصل محروم بوده‌اند.

یحیی با حداکثر ریسک ترکیب خود را انتخاب کرده و تنها سه امتیاز را از کرمان او را راضی می‌کند.

54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا