آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

شرایط ویژه ۹ پرسپولیسی در دربی؛ از خداحافظی احتمالی «شیخ» تا سرنوشت مبهم «وحدت»

احتمال خروج چند بازیکن از فهرست پرسپولیس بعد از پایان دربی پایتخت در فینال جام حذفی وجود دارد.

پرسپولیس در آخرین بازی خود در فصل 02-1401 باید فردا (چهارشنبه) در مسابقه فینال جام حذفی مقابل استقلال قرار گیرد. سرخ‌پوشان پایتخت در شرایطی در دربی به میدان خواهند رفت که بعد از قهرمانی در لیگ برتر، شاگردان یحیی گل‌محمدی به دنبال آن هستند تا عنوان قهرمانی جام حذفی را هم از آن خود کنند که در این‌صورت طبق قوانین سازمان لیگ، قهرمانی سوپرجام هم نصیب سرخ‌پوشان پایتخت خواهد شد و آن‌ها می‌توانند فصل را با 3 جام به پایان ببرند.

 

یحیی گل‌محمدی برای فعالیت پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه هنوز فهرست بازیکنان موردنظرش را ارائه نکرده اما هرچند گل‌محمدی هنوز لیست نقل‌وانتقالاتی خود را نهایی نکرده، این احتمال وجود دارد که چند بازیکن پرسپولیس بعد از حضور در دربی پایتخت در فینال جام حذفی به کارشان در جمع سرخ‌پوشان پایتخت پایان بدهند.

 

7 بازیکن در نقطه پایان همکاری با پرسپولیس؟

سعید صادقی، میلاد سرلک، شیخ دیاباته، عیسی آل‌کثیر، فرشاد فرجی، امید عالیشاه و وحدت هنانوف بازیکنانی هستند که فردا (چهارشنبه) بعد از حضور احتمالی در دربی پایتخت، قراردادشان با سرخ‌پوشان پایتخت به پایان خواهد رسید. در بین این بازیکنان به نظر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی حفظ صادقی، سرلک و آل‌کثیر را در اولویت قرار خواهد داد و احتمال تمدید قرارداد فرشاد فرجی و امید عالیشاه هم وجود دارد؛ هر چند که این دو بازیکن در فصل جاری فرصت بازی کمی در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت پیدا کرده‌اند و برای کسب فرصت بازی بیشتر، بحث احتمال جدایی‌شان از پرسپولیس هم محتمل است.

گروه نرم افزاری ماهور

 

گل‌محمدی نسبت به حفظ دیاباته و هنانوف مردد است. در این میان گفته می‌شود که احتمال دارد شیخ دیاباته بعد از حضور در دربی پایتخت در لباس پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند و در صورت عدم خداحافظی این مهاجم مالیایی، بعید به نظر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی با توجه به عملکرد شیخ دیاباته، این مهاجم را در ترکیب تیمش حفظ کند. وحدت هنانوف هم در شرایطی مشابه شیخ دیاباته قرار دارد و با توجه به قانون جدید نقل‌وانتقالات که هنانوف جزو سهمیه بزرگسالان حساب می‌شود، احتمال حفظ این مدافع تاجیکستانی در فهرست پرسپولیس دور از ذهن به نظر می‌رسد.

 

خط قرمز روی نام 2 سرخ‌پوش؟

سرمربی پرسپولیس قصد دارد تا لیست مازاد تیمش را بعد از انجام مسابقه دربی پایتخت نهایی کند. با وجود آنکه هنوز به صورت رسمی در این زمینه گل‌محمدی تصمیم‌گیری نکرده اما حدس زدن برخی بازیکنان حاضر در فهرست مازاد سرخ‌ها، چندان کار سختی نیست. سیامک نعمتی هافبک باتجربه پرسپولیس یکی از بازیکنانی است که در طول لیگ بیست‌ودوم بیشتر در نقش بازیکن سکونشین و نیمکت‌نشین فعالیت داشته و تنها در 2 مسابقه در فصل جاری در ترکیب اولیه حضور داشته است!

 

نعمتی با وجود آنکه با پرسپولیس قرارداد دارد، احتمالاً در فهرست مازاد سرخ‌پوشان پایتخت قرار خواهد گرفت. در کنار سیامک نعمتی، لیاندرو پریرا مهاجم برزیلی و بلندقامت پرسپولیس دیگر بازیکنی است که در مسیر حضور در فهرست مازاد پرسپولیس قرار دارد؛ به‌ویژه آنکه گفته می‌شود پریرا به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را در دربی پایتخت همراهی کند و با وجود آنکه انتظار می‌رفت این مهاجم برزیلی بتواند جای خالی یورگن لوکادیا را پر کند اما پریرا در انجام این مهم ناکام بود و همین مسئله باعث شده تا یحیی گل‌محمدی به حفظ لیاندرو پریرا چندان تمایلی نداشته باشد.

69 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا