آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رکورد فوق‌العاده پرسپولیس مقابل پایین جدولی‌ها؛ مقتدر و بی‌رحم

پرسپولیس این فصل در همه مسابقاتش مقابل تیم‌های پایین جدول، پیروز شده و می‌خواهد این روند را مقابل مس کرمان ادامه دهد.

پرسپولیس هفته آینده، باید در دربی تهران روبروی استقلال قرار بگیرد و پیش از آن، در این هفته لیگ با مس کرمان بازی می‌کند. مسابقه‌ای که پیروزی در آن، هم از لحاظ روحی برای پرسپولیس مهم است و هم می‌تواند با توجه به بازی‌های نسبتا سخت استقلال و سپاهان، این تیم را از رده سوم بالاتر ببرد. مس که حالا دوباره در خطر سقوط قرار گرفته، در این بازی نیاز زیادی به امتیازات مسابقه دارد اما پرسپولیس، نشان داده راه پیروزی مقابل تیم‌های پایین جدولی را خوب می‌داند.

 

پرسپولیس این فصل در تمام مسابقاتش با 5 تیم انتهای جدول، پیروز شده است. نفت مسجدسلیمان تیم آخر جدول لیگ، بازی رفت در خانه 2-1 به پرسپولیس باخت و بازی برگشت در ورزشگاه آزادی، 3-0 شکست خورد. صنعت نفت آبادان دیگر کاندیدای سقوط هم شرایطی مشابه داشت. آن‌ها در ورزشگاه آزادی 2-0 مغلوب شدند و در آبادان، با شکست 2-1 نتوانستند امتیازی بگیرند. مس کرمان رده چهاردهمی که این هفته بازی برگشت را با پرسپولیس برگزار می‌کند، بازی رفت در ورزشگاه آزادی یک گل از شیخ دیاباته خورد و دست خالی به خانه برگشت. ملوان، تیم رده سیزدهم جدول هم بازی رفت یک بر صفر و بازی برگشت، 3-0 بازنده مسابقه بود. نساجی به عنوان تیم دوازدهم لیگ، فقط بازی رفت را با پرسپولیس برگزار کرده و حاصل آن هم، برد 5-1 برای سرخپوشان بوده است.

 

8 بازی و 8 برد، آماری است که پرسپولیس توانسته مقابل تیم‌های پایین جدولی لیگ به دست بیاورد. آماری که آن‌ها را، به بازی با مس کرمان و پیروزی در آن امیدوار می‌کند. پرسپولیس در 4 هفته پایانی لیگ، 2 بازی سخت با استقلال و گل‌گهر خواهد داشت و برای حفظ امیدهای قهرمانی، نباید این هفته امتیازی از دست بدهد. به خصوص که برنامه بازی‌های سپاهان صدرنشین، در هفته‌های پایانی از پرسپولیس و استقلال راحت‌تر است و شرایط دو تیم پایتخت پس از دربی تهران، مشخص می‌کند چه تیمی می‌تواند رقیب اصلی تیم ژوزه مورایس برای قهرمانی در این فصل باشد.

گروه نرم افزاری ماهور
56 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا