آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل‌وانتقالات فوتبال ایران پنجشنبه ۱۵ تیر؛ جولان پرسپولیسی‌ها در روزهای بحرانی استقلال

در آستانه رسیدن به پایان اولین ماه فعالیت بازار نقل‌وانتقالات تابستانه، مدیران باشگاه پرسپولیس توانستند روز موفقی را پشت سر بگذارند.

نقل‌وانتقالات فوتبال ایران در روز چهارشنبه 14 تیرماه با دو خبر مهم کارش را به پایان برد. اتفاق جنجالی روز، ادامه همکاری علیرضا بیرانوند با پرسپولیس بود؛ آن‌هم در شرایطی که شایعات گسترده‌ای درباره آینده کاری بیرانوند مطرح شده بود اما در نهایت این دروازه‌بان باتجربه که قراردادش را با سرخ‌پوشان پایتخت فسخ کرده بود، با امضای قراردادی دوساله در جمع سرخ‌پوشان پایتخت باقی ماند. دیگر خبر مهم نقل‌وانتقالاتی هم که در واپسین ساعات روز چهارشنبه اعلام شد، جدایی کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس بود.

 

پرسپولیسی‌ها امروز (پنجشنبه) هم فعالیت چشمگیری در بازار تابستانه داشتند و توانستند هم در زمینه جذب بازیکن و هم در زمینه تمدید قرارداد ستاره‌های خود موفق عمل کنند. در نقطه مقابل، شرایط در اردوی استقلال بحرانی است و در حالی‌که جواد نکونام مدعی شد که تیمش با 13 بازیکن تمرین می‌کند، استقلالی‌ها نتوانستند روز موفقی را پشت سر بگذارند و همچنان شمار خریدهای استقلال در بازار تابستانه روی عدد 2 ثابت باقی مانده است.

 

دو ستاره ماندنی شدند، یاغی جدید از سپاهان آمد!

مدیران باشگاه پرسپولیس که با امید عالیشاه برای ادامه همکاری به توافق رسیده بودند، امروز به صورت رسمی قرارداد جدیدی را با این بازیکن امضا کردند. همچنین سعید صادقی هم به باشگاه پرسپولیس رفت و قرارداد خود با سرخ‌پوشان پایتخت را تمدید کرد. دیگر خبر مهم از اردوی پرسپولیس، احتمال سرباز شدن میلاد سرلک است که به سرعت مدیران باشگاه برای تقویت خط هافبک تیم‌‍شان دست به کار شدند و در شرایطی که گفته می‌شد مسعود ریگی جزو گزینه‌های موردنظر جواد نکونام است، اما هافبک سابق استقلال که فصل گذشته در تیم سپاهان بود، با امضای قراردادی به تیم پرسپولیس پیوست تا جدیدترین یاغی فوتبال ایران باشد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

اوضاع بحرانی در استقلال

جواد نکونام سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) درباره آخرین روند نقل‌وانتقالاتی استقلالی‌ها این‌طور توضیح داد که 3 بازیکن موردنظر او با سایر تیم‌ها به توافق رسیده‌اند که یکی از آن‌ها عارف آقاسی است. همچنین نکونام از مذاکره با یک دروازه‌بان اسپانیایی و البته امیرحسین حسین‌زاده و روبرتو تورس هم پرده برداشت و مدعی شد که در باشگاه کسی برای پیگیری این مذاکرات حضور ندارد. سرمربی استقلال همچنین توضیح داد که محمدحسین مرادمند با آبی‌ها قراردادش هنوز تمدید نشده و نسبت به حفظ محمد محبی و مهدی قایدی در ترکیب تیمش هم اعلام نیاز کرد.

 

همکاری دوباره قایدی و مجیدی؟

رسانه‌های اماراتی به طور ویژه خبر حضور احتمالی مهدی قایدی در تیم الاتحاد کلبا را پوشش دادند. هدایت این تیم اماراتی برعهده فرهاد مجیدی است و گفته می‌شود که مسئولان باشگاه الاتحاد کلبا در زمینه جذب قایدی با مدیران باشگاه شباب‌الاهلی به توافق رسیده‌اند و احتمال همکاری دوباره این دو چهره ایرانی وجود دارد و احتمالاً به‌زودی انتقال قایدی به الاتحاد کلبا رسمی خواهد شد!

خرید جدید گل‌گهر هم از اهواز رسید

گل‌گهری‌ها بعد از توافق با حمید بوحمدان و امضای قرارداد با هافبک سابق فولاد، با وینگر تهاجمی این تیم به توافق رسیدند و بعد از مذاکرات انجام شده با علیرضا کوشکی، این وینگر جوان قراردادش را با سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی به امضا رساند. همچنین گفته می‌شود که در ادامه فعالیت تیم گل‌گهر در بازار تابستانه، آن‌ها در حال رایزنی با احسان پهلوان هستند و احتمال جذب این هافبک باتجربه که فصل گذشته در تیم فولاد خوزستان حضور داشت، طی روزهای آینده وجود دارد.

 

2 بازیکن تازه‌وارد در فهرست شمس‌آذر

مدیران باشگاه شمس‌آذر قزوین برای تقویت خط دفاعی تیم‌شان با عرفان قهرمانی مدافع فصل گذشته پارس‌جنوبی جم به توافق رسیدند. همچنین علیرضا دغاغله مدافع چپ سابق نفت مسجدسلیمان هم با مدیران باشگاه قزوینی به توافق رسید و قراردادش را با تیم شمس‌آذر به امضا رساند تا فصل آینده در جمع شاگردان سعید دقیقی کارش را دنبال کند. امیرمحمد نسایی هم که فصل خوبی را در تیم شمس‌آذر گذرانده بود، امروز قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

 

جوان‌گرایی به سبک آلومینیوم و پیکان

ابوالفضل سلیمانی هافبک جوان تیم پرسپولیس که فصل گذشته در فهرست تیم بزرگسالان هم قرار گرفت، امروز با امضای قراردادی قرضی راهی آلومینیوم اراک شد تا در لیگ بیست‌وسوم کارش را در جمع شاگردان مجتبی حسینی پیش ببرد. همچنین مسئولان باشگاه پیکان هم که به دنبال جذب دروازه‌بان شماره یک برای تیم‌شان هستند، با عرفان شهریاری دروازه‌بان جوان تیم خود برای ادامه همکاری به توافق رسیدند تا شهریاری در لیگ بیست‌وسوم هم در جمع خودروسازان باشد.

 

هافبک چپ تراکتور در ذوب‌آهن

ذوبی‌ها در ادامه فعالیت خود در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به سراغ جذب پوریا آریاکیا رفتند و با هافبک چپ فصل گذشته تراکتور تبریز به توافق رسیدند تا سیمای سمت چپ ذوبی‌ها برای فصل جدید به طور کامل دستخوش تغییر شود. سبزپوشان اصفهانی روز گذشته برای تقویت دفاع چپ با شایان مصلح به توافق رسیده بودند و امروز هم قرارداد پوریا آریاکیا به امضا رسید تا فعالیت ذوب‌آهن براساس فهرست ارائه شده از سوی محمد ربیعی در بازار تابستانه ادامه پیدا کند.

 

از تمدید مهاجم ملوان تا تقویت احتمالی خط حمله هوادار

سهیل فداکار مهاجم باتجربه ملوان بندرانزلی که در فصل گذشته نقش مهمی در ترکیب ملوانی‌ها داشت و گل سرنوشت‌سازی را وارد دروازه سپاهان اصفهان کرد، قراردادش را با ملوان تمدید کرد. همچنین از تیم هوادار خبر می‌رسد که محمود فکری در راستای تقویت خط حمله تیمش از مدیران باشگاه خواسته تا با یونس شاکری وارد مذاکره شوند که طبق آخرین خبرهای منتشر شده، رایزنی‌ها با شاکری مثبت بوده و مهاجم بلندقامت فصل گذشته گل‌گهر در آستانه پیوستن به هوادار قرار دارد.

56 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا