آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران جمعه ۲۳ تیر؛ لباس قرمز بر تن عزت‌اللهی؟

پرسپولیسی‌ها قصد دارند با پرداخت رقم رضایتنامه سعید عزت‌اللهی، او را برای فصل آینده به خط هافبک تیم‌شان اضافه کنند.

استقلال پس از ناکامی در خرید گزینه‌های مورد نظر جواد نکونام، به سراغ مذاکره با بازیکنان خارجی رفته است. اخباری، آقاسی و رضا اسدی، سه گزینه نکونام بودند که در روزهای گذشته، با دیگر تیم‌های لیگ برتری قرارداد بستند. نکونام هم برای جانشینی آن‌ها، بازیکنان خارجی را به مدیران استقلال پیشنهاد داده تا برای جذب آن‌ها اقدام کنند.

 

محبی سومین ایرانی تاریخ روستوف

محمد محبی با قراردادی ۳ ساله به روستوف پیوست و حالا بعد از عزت‌اللهی و آزمون، سومین بازیکن ایرانی این باشگاه محسوب می‌شود. محبی که دوران ناموفقی را در فوتبال پرتغال گذراند و نتوانست عملکرد درخشانی را از خود در تیم سانتاکلارا به جای بگذارد، حالا امیدوار به جبران‌مافات در فوتبال روسیه است.

 

درویش: آل‌کثیر جایی رفت که پول بیشتری بگیرد

مدیرعامل پرسپولیس درباره جدایی عیسی آل‌کثیر: «به آل‌کثیر اعلام کرده بودیم می‌توانیم تا سقف قرارداد به شما بدهیم اما ایشان وقتی ۱۵ میلیارد ما را نگرفت، حتما جایی رفت که ۷-۸ میلیارد بیشتر بگیرد. بقیه حاضرند به خاطر پرسپولیس از این رقم بیشتر، چشم‌پوشی کنند.»

گروه نرم افزاری ماهور

 

حسینی در کایسری‌ ماندنی شد

در حالی که از استوری چند روز قبل مدافع تیم ملی، به نظر می‌رسید او با پایان قراردادش، در آستانه جدایی از کایسری‌اسپور قرار دارد، قرارداد این بازیکن با باشگاه ترکیه‌ای تا سال ۲۰۲۵ تمدید شد.

 

خطیر: بزرگ‌ترین حامی نکونام خواهم بود

مدیرعامل استقلال درباره ناراحتی جواد نکونام: «جواد نکونام با همان اهدافی به استقلال آمده که من آمده‌ام. به خودش هم گفتم که بزرگترین حامی نکونام در باشگاه، اینجانب خواهم بود. هزینه فصلی که استقلال با سرمربیگری فرهاد مجیدی قهرمان شد، نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان بوده، فصل قبل هم که همه می‌دانند حدود ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و جامی هم کسب نکردیم.»

 

شرط پرسپولیسی شدن عزت‌اللهی

باشگاه «وایله بولد دانمارک» پیشنهاد خود برای ارائه رضایت‌نامه سعید عزت الهی را به باشگاه پرسپولیس به طور رسمی اعلام کرد. هافبک تیم ملی ایران پس از گرفتن تخفیف از باشگاه دانمارکی توانست موضوع را با مسئولان پرسپولیس در میان بگذارد تا آنها در نامه‌ای رسمی موافقت خود را با این مبلغ و انتقال آن به دانمارک اعلام کنند.

 

نکونام قید عزت اللهی را زد؟

سرمربی استقلال خودش شخصاً دو بار با عزت اللهی صحبت کرده و شرایط او را جویا شده اما مشکل این روزهای استقلال پول است و هیچ بازیکنی هم حاضر نمی‌شود روی چک یا ضمانت مدیران استقلال حساب کند.

تبریزی به آلومینیوم پیوست

مرتضی تبریزی مهاجم فصل گذشته گل‌گهر، به آلومینیوم اراک پیوست. تبریزی در ۲ فصل حضور در گل‌گهر، موفق شد ۱۲ گل برای این تیم به ثمر برساند.

 

۲ خارجی در لیست نکونام

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از اینکه باشگاه استقلال نتوانست گزینه‌های داخلی مدنظرش را جذب کند، سراغ چند گزینه خارجی رفته است. او دو بازیکن خارجی زیر نظر دارد که یکی از آنها در پست مهاجم بازی می‌کند. ظاهراً یکی از این بازیکنان از کشور اسپانیاست.

 

پرسپولیس برنده جدال با تراکتور در جذب مهاجم عراقی

شبکه «الرابعه» عراق مدعی شد باشگاه پرسپولیس تهران با ایمن حسین مهاجم ملی پوش عراقی به توافق رسیده و این بازیکن در فصل آینده برای این تیم در لیگ ایران بازی خواهد کرد.

47 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا