آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل‌وانتقالات فوتبال ایران دوشنبه ۲ مرداد؛ پرسپولیس هیچکس را نمی‌خواهد!

استقلال نتوانسته مهدی قایدی و محمد محبی را نگه دارد و بازیکنان فعلی این تیم هم، دست به اعتصاب زده‌اند.

پرسپولیسی‌ها در فصل نقل و انتقالات، عملکرد نسبتا خوبی داشته‌اند اما جای خالی 3 بازیکن، هنوز در این تیم وجود دارد. پرسپولیس یک مهاجم، یک مدافع چپ و سعید عزت‌اللهی به عنوان هافبک دفاعی را می‌خواهد. مدیرعامل پرسپولیس اما، در مصاحبه‌ای عجیب نیاز به همه این خریدها را رد کرده و تیمش را تقریبا کامل می‌داند!

 

بودجه پرسپولیس برای لیگ بیست‌و‌سوم

با اعلام سازمان لیگ، بودجه باشگاه پرسپولیس برای لیگ بیست‌و‌سوم مبلغ ۳۲۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

 

شوک بزرگ به عزت‌اللهی

مسئولان باشگاه وایله کلوب دانمارک، هافبک ایرانی تیم‌شان را تهدید کرده‌اند که در صورت عدم پذیرش پیشنهاد تمدید ۲.۵ ساله و یا پرداخت یک میلیون یورو برای صدور رضایت‌نامه‌اش، او را تا پایان نیم‌فصل سکونشین خواهند کرد!

گروه نرم افزاری ماهور

 

رونمایی گل‌گهر از فلاح

سامان فلاح، مدافع ملی‌پوش پیکان با عقد قراردادی ۳ ساله به تیم گل‌گهر سیرجان پیوست. گل‌گهر برای جذب فلاح، رقم ۱۸ میلیاردی درج شده در رضایت‌نامه او را به پیکان پرداخت کرده و همچنین، ۳۰ درصد از رقم انتقال بعدی او نیز، سهم خودروسازان خواهد بود‌.

 

استقلالی‌ها اعتصاب کردند

درحالی که قرار بود تمرین ریکاوری استقلال پس از دیدار روز گذشته با آلومینیوم، عصر امروز در کمپ ناصر حجازی برگزار شود، این تمرین به دلیل اعتصاب بازیکنان برگزار نشد.

 

اسلامی به هوادار پیوست

کریم اسلامی مهاجم فصل گذشته نساجی، با امضای قراردادی به هوادار پیوست. این مهاجم ۳۷ ساله، در ۳ فصل حضورش در تیم نساجی، موفق به زدن ۱۵ گل شد. هوادار، چهارمین تیم لیگ برتری اسلامی پس از صبا، مس کرمان و نساجی خواهد بود.

 

ایمان صادقی به پیکان پیوست

خودروسازان برای شروع فصل جدید با ایمان صادقی دروازه‌بان باتجربه فوتبال کشورمان به توافق رسیدند و امضای قرارداد کردند. صادقی سابقه بازی در تیم‌های استقلال، استیل آذین، پرسپولیس، سپیدرود، داماش ایرانیان، شاهین بوشهر، فجرسپاسی و ملوان را در کارنامه دارد و همچنین در تیم‌های ملی رده زیر 17 سال، زیر 21 سال و تیم امید به میدان رفته است.

 

استقبال جالب اماراتی‌ها از قایدی

سایت «اسپورت» امارات امروز واکنش جالبی به بازگشت ستاره ایرانی به لیگ امارات داشت و با انتشار ویدئویی از قایدی نوشت جادوگر ایرانی به لیگ امارات برگشت.

پرسپولیس هیچکس را نمی‌خواهد!

رضا درویش درباره وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس: «باشگاه پرسپولیس در دفاع چپ به دنبال جذب هیچ بازیکن خارجی نبود و نیست. ما در نوک حمله مهدی عبدی و شهاب زاهدی را داریم. این روزها در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نام تعداد زیادی مهاجم از همین کشورهای همسایه اعلام می‌شود ولی واقعا چند نفر آن‌ها بهتر از عبدی یا زاهدی هستند اگر به عبدی و زاهدی بها، حمایت و انرژی لازم را بدهیم؟ مذاکرات با وایله برای عزت‌اللهی ادامه یافت تا اینکه مبلغ رضایت‌نامه اعلام شد و عملا مبلغی را عنوان کردند که این انتقال صورت نگیرد.»

57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا