آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران پنجشنبه ۱۲ مرداد؛ سرگیجه در پرسپولیس

3 بازیکن عراقی در یک روز با استقلال، صنعت نفت و نساجی قرارداد بستند تا به عنوان سهمیه آسیایی برای تیم‌های جدیدشان به میدان بروند.

خرید مهاجم خارجی پرسپولیس، تبدیل به مشکلی بزرگ در این باشگاه شده است. پرسپولیسی‌ها که برای فصل جدید نیاز به یک دروازه‌بان و یک مهاجم خارجی دارند، با دروازه‌بان جدیدشان توافق کرده‌اند اما جستجوی آن‌ها برای خرید مهاجم به نتیجه نرسیده است. بنیک آفوبه، گزینه اصلی آن‌ها هم با الظفره امارات قرارداد بست و پرسپولیسی‌ها را ناامید کرد.

 

علی یوسف سومین خرید عراقی صنعت‌نفت

علی یوسف مهاجم الزوراء عراق به صنعت‌نفت آبادان پیوست. مهاجم ۲۷ ساله عراقی، فصل گذشته در همه رقابت‌ها، ۱۰ بار برای الزورا گلزنی کرد. یوسف، سابقه بازی در تیم‌های نیروی هوایی، نفت ‌و پلیس عراق را نیز در کارنامه دارد.

 

منتظر محمد به استقلال پیوست

منتظر محمد هافبک ملی‌پوش عراقی با امضای قراردادی ۲ ساله به استقلال پیوست. هافبک ۲۲ ساله و جدید باشگاه استقلال، چهارمین بازیکن عراقی تاریخ باشگاه محسوب می‌شود. کرار جاسم، هوار ملامحمد و طارق همام دیگر بازیکنان عراقی تاریخ باشگاه استقلال هستند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

طارمی در پورتو ماندنی شد؟

مهدی طارمی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، به استقبال فصل جدید لیگ پرتغال که کمتر از یک ماه دیگر آغاز خواهد شد رفته و خود را برای سوپرجام برابر بنفیکا آماده می‌کند. این در حالی است که «کوریره دلواسپورت» ادعا کرده، طارمی بعد از اسکاماکا از گزینه‌های مدنظر مورینیو برای تقویت خط حمله رم است.

 

شروین بزرگ در راه اراک

مجتبی حسینی با وجود در اختیار داشتن مهدی لیموچی و مرتضی تبریزی، از مدیران باشگاه آلومینیوم خواسته تا برای تقویت خط حمله تیمش به سراغ جذب شروین بزرگ بروند. بزرگ در روزهای گذشته با مدیران باشگاه آلومینیوم اراک مذاکرات مثبتی داشته و به نظر می‌رسد که طی روزهای آینده قرارداد او با تیم اراکی نهایی خواهد شد.

 

علا عباس به نساجی پیوست

علا عباس، مهاجم تیم ملی عراق با قراردادی دو ساله به تیم نساجی پیوست. این مهاجم ۲۶ ساله سابقه حضور در تیم‌های الزوراء، نفت‌الاوسط، نفت‌الجنوب، کربلا، الاسکان و ژیل‌ویسنته پرتغال را دارد.

 

گزینه‌ مدنظر پرسپولیس و تراکتور در تیم اماراتی

بنیک آفوبه، مهاجم سابق آرسنال که نامش به عنوان یکی از گزینه‌های خط حمله پرسپولیس و تراکتور مطرح شده بود به الظفره امارات پیوست.

اختلاف ۵۰ هزار دلاری استقلال و تورس

در حالی که تورس با رقم مطرح شده از سوی نکونام موافقت کرده بود، اما برخی اتفاقات رخ داد که رقم درخواستی تورس از طرف باشگاه استقلال تغییر کرد. تورس اعلام کرده است با توجه به اتفاقات اخیر مبلغ بیشتری می‌خواهد. اکنون تورس و استقلال در حال مذاکره هستند، اما اختلاف 50 هزار دلاری دارند و همین مسئله امضای قرارداد بین طرفین را به تأخیر انداخته است.

57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا