آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پزشک پرسپولیس تایید کرد؛ بیرانوند به دوئل با رونالدو نمی‌رسد

پزشک باشگاه پرسپولیس رسماً اعلام کرد که علیرضا بیرانوند حداقل 3 هفته برای گذراندن دوره مصدومیت زمان نیاز دارد.

سرخ‌پوشان پایتخت تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در اولین بازی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا آغاز کرده‌اند و در 2 روز اخیر، تمرینات پرسپولیس تحت‌الشعاع خبر مصدومیت علیرضا بیرانوند قرار گرفته بود. بیرانوند در دیدار دوستانه اخیر تیم ملی ایران مقابل بلغارستان از ناحیه کشاله ران پای چپ دچار آسیب‌دیدگی شد و در دقیقه 23 جای خود را به پیام نیازمند داد که از همان دقایق ابتدایی وقوع این حادثه، خبر احتمال عدم حضور بیرانوند در دیدار مقابل النصر عربستان مطرح شد.

 

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس بعد از بازگشت به تهران همراه کاروان تیم ملی، به سرعت از جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی جدا شد و برای گذراندن دوره درمانی زیرنظر کادرپزشکی باشگاه پرسپولیس کار خود را دنبال کرد؛ آن‌هم در حالی‌که بیرانوند اصرار ویژه‌ای داشت که بتواند از کادرپزشکی باشگاه مجوز بازی مقابل النصر عربستان را بگیرد تا بعد از رویارویی با کریستیانو رونالدو در تقابل تیم‌های ملی ایران و پرتغال در جام جهانی 2018 و مهار ضربه پنالتی رونالدو، بتواند بار دیگر مقابل فوق‌ستاره پرتغالی قرار گیرد.

 

خداحافظی با بیرانوند تا فصل پاییز!

پزشکان باشگاه پرسپولیس روز گذشته به صورت دقیق وضعیت مصدومیت بیرانوند را مورد بررسی قرار دادند. روز گذشته خبر مصدومیت 5-4 هفته‌ای علیرضا بیرانوند رسانه‌ای شد که کادرپزشکی تیم ملی این خبر را در حد گمانه‌زنی دانست و توضیح داد که بررسی‌های بیشتر قرار است انجام شود. حالا با گذشت حدوداً 24 ساعت از این تکذیبیه، باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی جزئیات مصدومیت علیرضا بیرانوند را منتشر کرده که با اعلام جزئیات مشخص شده است که او نمی‌تواند همراه تیمش در دیدار حساس مقابل النصر عربستان باشد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

علیرضا حقیقت پزشک باشگاه پرسپولیس در رابطه با آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند گفت: «برای مشخص شدن میزان مصدومیت بیرانوند، او عصر دیروز برای انجام (MRI) اعزام و پس از ارسال پاسخ مشخص شد که کشاله پای چپ او دچار کشیدگی گرید ۲ شده که درمانش بین دو تا سه هفته به زمان نیاز دارد. امروز هم برای او سونوگرافی و تزریق در محل آسیب انجام شد و سعی ما بر این است که بیرانوند هرچه زودتر به تمرینات گروهی بازگردد».

 

پرسپولیس باید بیست‌وهشتم شهریورماه در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف النصر عربستان برود که با توجه به اظهارات پزشک باشگاه پرسپولیس، بیرانوند نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و حالا در غیاب او، یحیی گل‌محمدی باید به سراغ استفاده از امیررضا رفیعی و یا مهرشاد اسدی در خط دروازه تیمش برود. البته که پرسپولیسی‌ها 3 روز برای ویرایش فهرست تیم خود برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا فرصت دارند که بعید به نظر می‌رسد در این ضرب‌الاجل زمانی آن‌ها بتوانند بازیکن جدیدی را به خدمت گیرند!

63 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا