آخرین مطلباخبارداغروزنامه های ورزشیمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

روزنامه‌های اروپا: کاپیتان آمریکا به میلان می‌آید

روزنامه‌های ورزشی اروپا را در ورزش نیوز بخوانید.

قطعی شدن انتقال کریستین پولیشیچ به میلان، معارفه آردا گولر به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید و بازی امشب اسپانیا و انگلیس در فینال یورو زیر 21 سال تیتر امروز روزنامه‌های ورزشی اروپا (شنبه 8 جولای 2023) بود.

عناوین اصلی روزنامه های امروز اسپانیا را می‌خوانید:

روزنامه‌ مارکا تصویری از آردا گولر روی جلد یک منتشر کرده و از تیتر “من احتمال رفتن به صورت قرضی را رد می‌کنم، می‌خواهم اینجا اسطوره شوم” استفاده کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

روی جلد امروز آ.اس تیتری برای بازی فینال زیر 21 ساله‌های اروپا بین اسپانیا و انگلیس انتخاب شده است: “فینالی برای تاریخ.”

بالای صفحه تیتر “احتمال جدایی به صورت قرضی را رد کرد هم از میان اظهارات آردا گولر ترکیه‌ای به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید به چشم می‌خورد.

“شرط لامینه یامال” روی جلد موندو دپورتیوو به عنوان تیتر یک انتخاب شده است. گفته می‌شود این ستاره 15 ساله بارسا در صورت اضافه شدن به تیم اصلی قرار است قراردادش را تمدید کند.

“در موقعیت اوریل رومئو” روی جلد اسپورت چاپ امروز است. بارسا در حال مذاکره برای جذب هافبک خیرونا است. این درخواست صریح ژاوی هرناندز است که می‌خواهد یک بار برای همیشه جایگاه اصلی در خط میانی تیمش را مشخص کند. در باشگاه بارسا هزینه 8 میلیون یورو را برای این انتقال پیش‌بینی می‌کنند.

 

همچنین روی جلد اسپورت، معرفی آردا گولر به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید، که با وجود داشتن پیشنهاد از بارسا روی میز، تیم مادریدی را انتخاب کرد، به چشم می‌خورد.

 

اسپانیا امشب در فینال زیر 21 ساله‌های اروپا مقابل انگلیس قرار می‌گیرد، تیمی که بازیکنان بزرگی در لیگ برتر دارد. شاگردان سانتی دینیا در نیمه نهایی اوکراین را شکست دادند.

عناوین اصلی روزنامه های امروز ایتالیا را می‌خوانید: 

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از تیتر “کاپیتان آمریکا در راه است، شتاب میلان برای پولیشیچ” به عنوان تیتر اصلی با این توضیح استفاده کرده است: “توافق با چلسی برای 20 میلیون یورو: کاپیتان ایالات متحده شاید در حال حاضر در تمرینات پیش فصل باشد. فشارهای برای موراتا ادامه دارد، طارمی گزینه جایگزین است.”

برای نقل و انتقالات اینتر این تیترها انتخاب شده است: “اینتر لوکاکو را گرفت مذاکرات در حال انجام است، اونانا در آستانه پیوستن به یونایتد، روملو هرگز اینقدر نزدیک نبود: بدون انتقال قرضی تکراری، نراتزوری طبق درخواست چلسی به ایجنت بازیکن اعلام کرد که می‌خواهند او را بخرند.”

روزنامه کوریره دلو اسپورت هافبک صرب لاتزیو را به عنوان گزینه جدید خط میانی یوونتوس معرفی کرد: “یووه- سرگئی، قرار ملاقات برای میلینکوویچ ساویچ، پس‌فردا نشستی با لاتزیو برنامه‌ریزی شده است.”

توافق کریستین پولیشیچ با میلان هم روی جلد وجود دارد: “انتقال پیراهن جدید، میلان پولیشیچ را در اختیار دارد، چلسی می‌گوید بله.”

پایین صفحه تیتر “رجینا حذف شد، لکو در سری B” با این توضیح به چشم می‌خورد: “مسابقات در هرج و مرج: تصمیم دیروز دادگاه فدرال، آیا شروع فصل به تعویق خواهد افتاد؟”

روی صفحه اول روزنامه توتو اسپورت تیتر “جان: بیایید به پیروزی برگردیم، جونتولی منصوب شد، نشانه‌ای قوی از الکان برای یووه جدید” چاپ شده است.

برای انتقال پولیشیچ به میلان از تیتر “میلان: پولیشیچ آنجاست، حالا به سوی رایندرز” استفاده شده است.

همچنین برای حذف رجینا از سری B ایتالیا هم تیتر “لکو صعود کرد، رجینا حذف شد، سری B در هرج و مرج” چاپ شده است.

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا