آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پوچتینو: باید ۳ بر صفر این بازی را می‌بردیم!

پوچتینو معتقد است این روزهای چلسی به زودی تمام می‌شود.

چلسی در تقابلی از هفته پنجم لیگ برتر انگلیس مقابل بورنموث روند عجیبی داشت. بسیار بدشانس بود چون ضربات جکسون به تیرک برخورد کرد و بسیار خوش شانس به نظر رسید زیرا بورنموث روی حرکات زیبای تیمی به گل دست نیافت و بازی بدون گل به پایان رسید.

 

پوچتینو در پایان بازی در نشست خبری خود گفت به هواداران حق می‌دهد از شرایط ناراحت باشند اما او نگران چلسی نیست چرا که می‌داند وضعیت واقعی تیم چگونه است. او تساوی در بازی امروز را به بدشانسی و بی‌دقتی بازیکنانش در زدن ضربات آخر مرتبط کرد و گفت چلسی شایسته پیروزی بود.

 

تنها 3 بازیکن در تمرینات بودند

او ‌گفت: طبیعتا از نتیجه‌ای که رقم خورده خوشحال نیستم اما بازی بسیار نزدیک و پایاپای دنبال شد. ما لایق پیروزی و کسب ۳ امتیاز این بازی بودیم. موقعیت‌های خوبی را خلق کردیم و در نیمه اول پس از گذشت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه از زمان بازی، روی دروازه حریف خیمه زدیم اما نتوانستیم گل بزنیم. با ۱۲ بازیکن مصدوم و تنها ۳ بازیکن ثابت که در تعطیلات فیفادی در کنار ما بودند می‌توانم بگویم تیم امروز عملکرد خوبی داشت.

گروه نرم افزاری ماهور

 

نتیجه نمی‌گیریم چون بازیکن نداریم!

پوچ ادامه داد: طبیعی است هواداران از نتایجی که کسب کرده‌ایم ناامید باشند اما من نگران این موضوع نیستم چون می‌دانیم داریم چه کار می‌کنیم. به زودی با اضافه شدن بازیکنان مصدوم و آمادگی سایر بازیکنان هم دست ما برای تعویض باز‌تر می‌شود و هم تمرینات تیم بسیار رقابتی‌تر و فشرده‌تر دنبال خواهد شد. تیم ما به زودی بازی‌های زیادی خواهد برد. امروز باید یک بر صفر، ۲ بر صفر یا حتی ۳ بر صفر می‌بردیم اما این اتفاق رخ نداد که یکی از اصلی‌ترین دلایل آن کمبود بازیکن بود.

 

مقصر این نتیجه؟ بدشانسی

مرد آرژانتینی اظهار داشت: ما باید سرسخت‌تر باشیم و در مقابل دروازه حریف کارآمدی‌مان را نشان بدهیم. در جریان مسابقه نیاز به آرامش بیشتر داریم. وقتی شانس با شما یار نیست بازیکن‌ها به راحتی نمی‌توانند احساس‌شان را کنترل کنند. نمی‌توانم کسی را مقصر بدانم.

57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا