آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پوچتینو درباره VAR: ماشین خوب است، راننده مشکل دارد

مائوریتسیو پوچتینو، در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل برنلی حضور پیدا کرد و درباره شرایط این تیم صحبت کرد.

چلسی فردا از ساعت ۱۷:۳۰ در ترف مور مهمان برنلی است و قصد کسب سومین پیروزی پیاپی خود را دارد. مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی چلسی، نظرات خود را پیش از این بازی ارائه داد.

 

مودریک، کایسدو و کارنی در تیم حضور دارند؟

بله هر سه هستند. سپس تصمیم می‌گیرم که آیا برای شروع در دسترس خواهند بود یا خیر. هفته گذشته با کارنی صحبت کردم. او این هفته خوب تمرین کرد. هنوز تصمیمی درباره حضورش در تیم نگرفته‌ام. نیاز دارم که با کادر فنی و تیم پزشکی صحبت کنم.

 

گروه نرم افزاری ماهور

ریس جیمز چطور؟

او در تمرین گروهی ما شرکت کرد. مایه شرمساری است که او برای بازی فردا محروم است. ما واقعا از روند بهبودی او خوشحالیم. او پشتکار بالایی دارد. امیدوارم بتواند پس از فیفا دی در دسترس باشد.

بازی با برنلی را چطور می‌بینید؟

هر بازی برای ما مهم است. تنها چیز مهم این است که به نتیجه‌ای که نیاز داریم برسیم. فردا بازی سختی خواهد بود. آنها دوندگی بالایی دارند، بسیار خوب کار می‌کنند. ما آنجا خواهیم بود تا سه امتیاز را کسب کنیم.

 

دو برد متوالی کسب کردید، احساس خوبی دارید؟

این برای تعادل و ثبات ما خوب است. مهم است که به همان روشی فکر کنیم که باید پیشرفت کنیم. ما در حال از دست دادن امتیازات بودیم و چیزهایی را که لیاقتشان را داشتیم به دست نمی‌آوردیم. مهمترین چیز اکنون ادامه دادن این راه است. ما می‌دانیم که باید به پیشرفت ادامه دهیم.

نظری درباره VAR ندارید؟

من به ماشین اعتماد دارم، اما راننده مشکل دارد. برای قضاوت رد شدن توپ از خط این فناوری خوب است، همچنین برای آفساید. اما باید در مورد اینکه آیا داور باید آخرین حرف را بزند یا نه، بحث کنیم. پیچیده است. آفساید و خط دروازه تنها مواردی هستند که VAR بهتر است دخالت کند. در حال حاضر، ما از آن و افرادی که مدیریتش می‌کنند، راضی نیستیم. از داور هم همینطور. بهتر است کمی به عقب برگردیم و درباره نحوه استفاده از آن کمی فکر کنیم.

 

دیدگاه دیگری درباره بازی فردا؟

این فرصت خوبی است تا دوباره برنده شویم و پیروزی را حس کنیم. برای ما سه امتیاز بسیار مهم است و فقط برای کسب آن به میدان می‌رویم.

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا