آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پپ گواردیولا رقبای لیگ برتر را متهم به تحمیل اتهامات مالی به منچسترسیتی می‌داند

پپ گواردیولا رقبای منچسترسیتی در لیگ برتر را متهم به تحمیل اتهامات مالی به این باشگاه می‌داند، اما قاطعانه اعلام کرد که این تیم  را ترک نمی‌کند.

سیتی، قهرمان کنونی، توسط لیگ برتر به نقض بیش از 100 قوانین مالی متهم شده است، و پرونده آنها اکنون به یک کمیسیون مستقل منتقل شده است که در نهایت در مورد هر گونه مجازاتی که می تواند از کسر امتیاز گرفته تا سقوط را شامل شود، قضاوت و حکم خواهد کرد.سیتی ادعا می‌کند که از یافته‌هایی که از تحقیقات چهار ساله به دست آمده شگفت زده شده است و خود را – به عنوان یک نیروی مسلط در بازی داخلی – می‌داند که به‌طور غیرمنصفانه مورد توجه قرار گرفته‌اند.

گواردیولا در مورد اینکه آیا او احساس می کند اتهامات علیه سیتی توسط باشگاه های دیگر انجام شده است یا خیر، گفت: “بله، البته. این لیگ برتر است.»

سرمربی کاتالان ها در پاسخ به این سوال که چرا این اتفاق می افتد، افزود: “شما باید به پیش رئیس، مدیر عامل، دنیل لوی بروید و از آنها بپرسید.”

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه های رقیب می خواهند سیتی از لیگ برتر حذف شود، ادامه داد: پاسخ به این سوال برای من سخت است. من نمی دانم. آنها در حال حاضر یک سابقه باز می کنند. در آینده مراقب باشید زیرا باشگاه های زیادی پیشنهاد می دهند و ما متهم شده ایم. من می توانم نظر داشته باشم، اما طرفداران چه فکر می کنند؟

گروه نرم افزاری ماهور

گواردیولا در گذشته گفته بود که اگر بفهمد باشگاه در مورد معاملات خارج از زمین به او دروغ گفته است، از سیتی جدا خواهد شد، اما قاطعانه است که به این زودی ها تیم را ترک نخواهد کرد. او درباره برنامه های خود برای آینده گفت: «من از این صندلی تکان نمی خورم، می توانم به شما اطمینان دهم. من بیشتر از همیشه می خواهم بمانم.»

سیتی همچنان در جستجوی افتخارات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا در این فصل است و بعید است که شاهد پایان زودهنگام هر یک از این پیشروی ها به دلیل تحریم‌های مالی باشیم، زیرا انتظار می‌رود ماه‌ها و شاید حتی سال‌ها بعد حکم نهایی صادر شود.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا