اخبارمهمترین اخبار روز

پیروزی ارزشمند منچستریونایتد در خانه خشم

منچستر یونایتد به فاصله ۶ امتیازی صدر جدول لیگ برتر رسید.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تیم‌های منچستریونایتد و اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر صفر شیاطین سرخ پایان یافت. ضربه برگردان استثنایی گارناچو که مسلماً از نامزدهای جایزه پوشکاش سال آینده خواهد بود، شیاطین سرخ را در همان ابتدای مسابقه پیش انداخت و پنالتی مارکوس راشفورد در دقیقه ۵۶ برتری را تثبیت کرد؛ پیش از آنکه آنتونی مارسیال حساب کار را ۳ بر صفر کند. این دومین پیروزی قاطع منچستریونایتد در تمام فصل بود و تیم تن هاخ را با ۲۴ امتیاز به رده ششم و فاصله ۶ امتیازی صدر رساند.

مسابقه تحت تأثیر اعتراضات شدید هواداران اورتون به جریمه ۱۰ امتیازی برگزار شد و دادخواهی تافی‌ها از بیرون گودیسون پارک به روی سکوها کشیده شد.

تنها ۳ دقیقه از ابتدای کار گذشته بود که آلخاندرو گارناچو، روی ارسال بد دالو با یک ضربه برگردان استثنایی از فاصله ۱۵ متری تور دروازه پیکفورد را به لرزه درآورد و خاطره گل استثنایی وین رونی در دربی منچستر را بعد از ۱۲ سال در اذهان هواداران شیاطین سرخ زنده کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

فرصت‌سوزی دوکوره و واکنش‌های عالی اونانا باعث شد نیمه اول با همان تک‌گل گارناچو به نفع منچستریونایتد به پایان برسد.

نیمه دوم متعادل آغاز شد اما خطای اشلی یانگ، مدافع ۳۸ ساله اورتون روی پای مارسیال بخت‌ تافی‌ها را برای بازگشت از بین برد. داور ابتدا به دلیل شبیه‌سازی به مهاجم فرانسوی اخطار داد اما با بازبینی تصاویر، پنالتی اعلام شد؛ هرچند اشلی یانگ از خطر اخراج به دلیل دریافت دومین کارت زرد گریخت. مارکوس راشفورد پشت توپ ایستاد و با یک شلیک عالی پیکفورد را برای بار دوم ناکام گذاشت.

این پایان کار نبود و مارسیال در فاصله ۱۵ دقیقه مانده به پایان بازی، روی پاس در عمق برونو فرناندس در نهایت خونسردی و به زیبایی دروازه اورتون را بار دیگر باز کرد تا حساب کار ۳ بر صفر شود.

منچستر یونایتد حالا تنها ۶ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد اما در لابلای فشار شدید مسابقات اروپایی، شاگردان اریک تن هاخ باید در ۴ هفته آینده به مصاف نیوکاسل، چلسی، بورنموث و لیورپول بروند.

استون ویلای شگفت‌انگیز

در هفته‌ای که ۴ تیم از ۶ تیم بزرگ فوتبال انگلیس موفق به کسب پیروزی نشدند، شاگردان اونای امری در استون‌ویلا با بازگشت و کسب پیروزی ارزشمند مقابل تاتنهام، بالاتر از این تیم به فاصله ۲ امتیازی صدر جدول رسیدند. رقابت تماشایی ۲ تیم با ۳۳ شوت، ۳ بار برخورد توپ به تیر دروازه و ۹ بار عبور توپ از خط دروازه همراه شد؛ هرچند در نهایت با مردود اعلام شدن اکثر گل‌ها، مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به نفع استون ویلا پایان یافت. شوت منحرف‌شده لوسلسو، جانشین جیمز مدیسون مصدوم، در دقیقه ۲۲ تاتنهام را پیش انداخت.

اولی واتکینز خیال می‌کرد تنها ۲ دقیقه بعد گل تساوی را به ثمر رسانده اما داوران حاضر در اتاق VAR نظر متفاوتی داشتند و با بررسی طولانی، حکم به مردود اعلام شدن گل داده شد. برتری اسپرز اما تا سوت پایان نیمه اول پابرجا نماند و ضربه سر پائو تورس در هفتمین دقیقه از وقت‌های تلف‌شده کار را به برابری کشید.

این پایان کار نبود و در شب فرصت‌سوزی‌های متوالی تیم پوستکوگلو، اولی واتکینز در دقیقه ۶۱ شیرها را پیش انداخت تا سومین شکست متوالی تاتنهام رقم بخورد.

با این نتیجه استون ویلا با ۲۸ امتیاز کنار لیورپول (۲۸) و بالاتر از تاتنهام (۲۶) در رده چهارم جدول جا گرفت.

66 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا