آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پیروزی با چاشنی خراب کردن پنالتی و مصدومیت؛ بلینگام، باز هم‌ منجی

رئال مادرید در یک بازی هیجان انگیز، موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد سلتاویگو بگذرد.

دو تیم رئال مادرید و سلتاویگو در هفته سوم لالیگا با یکدیگر رو به رو شدند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود رئال مادرید به پایان رسید. مسابقه در ورزشگاه بالایدوس برگزار شد و قضاوت آن را ایسیدرو دیاس دمرا بر عهده داشت.

 

نکته قابل توجه و مهم در ترکیب ۲ تیم، حضور کپا به عنوان دروازه بان اصلی تیم رئال مادرید بود. از دیگر نکات جالب توجه رویارویی رافا بنیتس، سرمربی سابق رئال مادرید با تیم سابقش بود.

 

نیمه اول، آرام و بدون موقعیت

هنوز چند ثانیه از سوت داور نگذشته بود که سلتاویگو موفق به گلزنی شد‌ در حالی که به نظر می رسید رئال مادرید بازی راحتی در پیش دارد، این تیم در همان ابتدا دروازه خود را باز شده دید اما کپا در این صحنه معترض بود و گل پس از بررسی توسط VAR و خطای بازیکن سلتاویگو بر روی کپا اعلام شد. نتیجه همچنان صفر بر صفر باقی ماند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

رئال مادرید که این فصل با کابوس مصدومیت بازیکنان کلیدی خود رو به رو بود در دقایق ابتدایی این بازی دیگر ستاره خود یعنی وینیسیوس را در جمع مصدومان تیم می‌دید. در دقیقه 15 وینیسیوس از ناحیه همسترینگ احساس ناراحتی کرد و آنچلوتی ناچار به تعویض او شد و خوسلو جای او را در زمین گرفت.

 

بازی در دقایق بعدی آرام دنبال شد و تا دقیقه 30 هنوز موقعیت جدی برای رئال مادرید ایجاد نشده بود. در دقیقه 32 یک موقعیت خوب برای سلتاویگو ایجاد شد که ثمری برای این تیم نداشت. همین توپ در برگشت تبدیل به موقعیت مناسبی برای رئال مادرید شد اما رودریگو قادر به عبور از صخره‌ای به نام ویار نبود.

 

دقایق پایانی نیمه توپ بیشتر در میانه زمین بود و با وجود اینکه رئال مادرید سعی داشت نتیجه بازی را به نفع خود تغییر دهد اما سلتاویگو در دفاع موفق‌تر بود و در نهایت نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم و باز هم بلینگام

نیمه دوم بدون تغییر برای هر ۲ تیم آغاز شد. از همان ابتدا رئال مادرید بر روی دروازه سلتاویگو فشار وارد می‌کرد تا شاید بتواند قفل دروازه را باز کند اما همچنان دفاع سلتاویگو و در راس آن‌ها دروازه بان تیم، مانع از فروپاشی دروازه شدند. در این دقایق جای خالی وینیسیوس در حرکات هجومی تیم رئال مادرید احساس می‌شد. بلینگام چند موقعیت خوب در اواسط نیمه به دست آورد اما هیچ یک گره از کار رئال مادرید باز نکرد و شاگردان رافا بنیتس حریف دست و پا بسته‌ای برای رئال مادرید محسوب نمی‌شدند.

 

حملات رئال مادرید در دقیقه ۶۸ نتیجه داد و رودریگو در حرکتی به سمت دروازه توسط ویار نقش بر زمین شد و داور بدون مکث نقطه پنالتی را نشان داد. باز هم شانس با این تیم یار نبود، رودریگو پشت توپ قرار گرفت و ضربه را به سمت دروازه شلیک کرد اما ویار با مهار این پنالتی شب پر فروغ خود را تکمیل کرد.

 

در حالیکه رئال مادرید در پی رسیدن به گل اول بود، سلتاویگو در یک حرکت سریع صاحب یک موقعیت ایده‌آل شد اما ثمری برای آن‌ها نداشت.

 

بازی در این دقایق آرام دنبال می‌شد، سلتاویگو به دنبال حفظ نتیجه و کسب یک امتیاز بسیار ارزشمند از این مسابقه بود و بیشتر به دفاع مشغول بود و نیم نگاهی هم به ضد حملات داشت، رئال مادرید سعی در گلزنی و کسب سه امتیاز حساس این مسابقه داشت و با سد محکم دفاع سلتاویگو رو به رو بود.

بازی تا دقیقه ۸۱ بدون گل دنبال می‌شد و سرانجام بار دیگر جود بلینگام فرشته نجات رئال مادرید لقب گرفت و موفق شد گل اول این تیم را به زیبایی هرچه تمام‌تر به ثمر برساند. خوسلو بر روی این حرکت نقش تعیین کننده‌ای داشت و بلینگام با یک ضربه دقیق موفق به گشودن دروازه شد.

 

پس از این گل، رئال مادرید سعی در حفظ نتیجه داشت و توپ و میدان را در اختیار داشت. در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود رئال مادرید به پایان رسید تا بار دیگر بلینگام به عنوان ناجی تیم رئال مادرید نام خود را مطرح کند.

– رئال مادرید در ۸ بازی اخیر خود در برابر سلتاویگو شکستی را تجربه نکرده بود و ۲ بازی آخر این ۲ تیم در لالیگا با نتایج ۲ بر صفر و ۴ بر یک به سود رئال مادرید به پایان رسیده بود. این بازی نهمین بازی بدون شکست تیم رئال مادرید در برابر سلتاویگو نام داشت‌

– بلینگام چهارمین گل خود را در این فصل به ثمر رساند. این بهترین شروع یک بازیکن انگلیسی در ۳ بازی ابتدایی فصل برای رئال مادرید است.

 

– رئال مادرید هفته آینده به مصاف ختافه خواهد رفت.

54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا