آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پیروزی تلخ اینترمیامی: مسی و آلبا مصدوم شدند!

لیونل مسی و جوردی آلبا در جریان پیروزی پر گل اینترمیامی برابر تورنتو اف سی دچار مصدومیت شدند.

اینترمیامی بامداد امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ آمریکا به مصاف تورنتو اف سی رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی رسید.

 

این پیروزی ارزشمند در حالی به دست آمد که جوردی آلبا در دقیقه 34 این بازی به ناچار از زمین بازی بیرون رفت چون به دلیل احساس دردی که داشت دیگر قادر به ادامه کار نبود.

 

از سوی دیگر، مسی هم که پس از طی کردن روند درمانش به دلیل مصدومیتی که در اردوی تیم ملی آرژانتین به آن دچار شده و باعث غیبتش در بازی قبلی اینترمیامی هم شده بود در این دیدار در ترکیب اصلی به میدان رفت.

گروه نرم افزاری ماهور

اما او هم در فاصله سه دقیقه پس از آلبا و در شرایطی که دیگر توان ادامه حضور در میدان را نداشت تعویض شد تا اینترمیامی با مشکلات بسیاری روبرو شود.

 

هرچند این تیم پس از تعویض این دو فوق ستاره سابق بارسلونا، با یک گل در نیمه اول و سه گل در نیمه دوم توانست به سادگی از سد تورنتو بگذرد اما باید دید که مصدومیت آنها و خصوصا مسی باعث خواهد شد که چند هفته از میادین دور باشد.

اینترمیامی باید در تاریخ 27 سپتامبر برابر سینسیناتی در فینال جام یو اس اوپن به میدان برود و غیبت مسی و آلبا به هیچ وجه خبر خوبی برای این تیم نخواهد بود.

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا