آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پیروزی دراماتیک میلان در شب حماسه ژیرو؛ ۳ امتیاز با چنگ و دندان

میلان برابر جنوا به پیروزی رسید.

در چهارچوب هفته هشتم مسابقات سری آ و در آخرین بازی روز شنبه، میلان و جنوا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تک گل کریستین پولیشیچ با نتیجه یک بر صفر به سود میلان به پایان رسید. این بازی با حواشی زیادی همراه بود که از جمله آن می‌توان به اخراج مانیان در دقایق پایانی و ایستادن اولیویه ژیرو در درون دروازه روسونری اشاره کرد.

 

یک نیمه آرام 

نیمه اول بازی بسیار آرام دنبال شد. ۲ تیم موقعیت چندانی نداشتند و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد. چند موقعیت برای شاگردان پیولی در طول این نیمه به دست آمد و برای آن‌ها ثمری نداشت. شاید مهمترین اتفاق در نیمه اول کارت زردی بود که تئو هرناندز دریافت کرد تا به این ترتیب در بازی حساس میلان در برابر یوونتوس قادر به همراهی تیمش نباشد. نیمه اول با همان نتیجه مساوی به پایان رسید.

 

یک نیمه هیجان انگیز

نیمه دوم با چند تعویض آغاز شد. پیولی که به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی بود، ۲ عنصر هجومی خود یعنی لیائو و ژیرو را وارد میدان کرد. میلان حملات بیشتری را روی دروازه حریف ترتیب می‌داد اما هیچ یک از موقعیت‌ها برای آن‌ها ۳ امتیاز را به همراه نداشت. در حالی که بازی به دقایق پایانی نزدیک می‌شد، کریستین پولیشیچ بر روی یک پاس دیدنی از یونس موسی دروازه شاگردان جیلاردینو را گشود تا هواداران میلان به کسب ۳ امتیاز و صدرنشینی امیدوار شوند. همه چیز برای جشن گرفتن پیروزی مهیا شده بود اما جنجال تازه‌ای با اخراج مانیان، دروازه‌بان اصلی میلان به وجود آمد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

حماسه ژیرو

داور ۷ دقیقه زمان اضافه اعلام کرده بود و یک موقعیت مناسب برای تیم جنوا به دست آمد. مانیان برای جلوگیری از حرکت بازیکن حریف به هوا پرید و بازیکن حریف را نقش بر زمین کرد در ادامه در حالی که توپ بار دیگر در دست یاران جنوا بود او با یک ضربه دیگر بازیکن دیگری از جنوا را به زمین زد و توپ را در اختیار گرفت. داور در بررسی مجدد این صحنه آن را خطای خطرناک تشخیص داد و مانیان با کارت قرمز از زمین اخراج شد. پس از اخراج او ژیرو پیراهن دروازه‌بانی را بر تن کرد، دستکش‌های دروازه بانی را پوشید و درون چهارچوب ایستاد تا جلوی ضربه آزاد تیم جنوا مهارت خود در دروازه بانی را به نمایش بگذارد.

 

ضربه آزاد با برخورد به یک بازیکن و سپس برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت. جنوا حمله دیگری انجام داد و اینبار ژیرو همانند دروازه‌بانی با تجربه خود را در مسیر توپ قرار داد و مانع گل شدن آن شد و به این ترتیب یک دفع توپ بسیار خوب از خود ارائه کرد. در دقیقه پایانی در حالی که دروازه بان تیم جنوا، یعنی مارتینس برای زدن گل به جلو آمده بود با خطا بر روی بازیکن میلان با کارت زرد دوم جریمه و او هم از زمین اخراج شد.

 

در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میلان به پایان رسید تا این تیم خود را در صدر جدول رقابت‌ها ببیند.

60 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا