آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پیروزی دلچسب و حیاتی یونایتد مقابل برنلی؛ شلیک جادویی فرناندز

در شب درخشش جانی اوانز، منچستریونایتد سومین برد فصل را به دست آورد.

در آخرین مسابقه از شب نخست هفته ششم رقابت‌های فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس ۲ تیم منچستر یونایتد و برنلی در ورزشگاه ترف مور به مصاف هم رفتند و این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر منچستر یونایتد به پایان رسید. این سومین پیروزی شاگردان اریک تن هاخ بعد از پیروزی‌های میلی‌متری مقابل ولورهمپتون و ناتینگام فارست بود. جانی اوانز، مدافع ۳۶ ساله منچستر یونایتد که با تصمیم سرمربی هلندی در ترکیب اصلی جا گرفته بود، عملکرد خوبی به جا گذاشت و با ارسال پاس منجر به گل فرناندز،‌ زمینه‌ساز برتری تیمش شد.

جانی اوانز سال ۲۰۰۸ برای نخستین بار در ترکیب اصلی منچستر یونایتد قرار گرفته بود و دیشب برای اولین بار در ۸ سال گذشته بار دیگر به جمع ۱۱ نفر اصلی شیاطین سرخ رسید. مدافع اهل ایرلند شمالی در عین ناباوری یک نمایش بی‌نظیر از خود به جا گذاشت و فاصله‌ای با به ثمر رساندن گل هم نداشت. او روی ارسال زیبای رگیلون با ضربه سر توپ را به پشت سر جیمز ترافورد رساند اما گل به دلیل تأثیر گذاری هویلوند روی دروازه‌بان در منطقه آفساید مردود اعلام شد.

این نخستین صحنه جدی مسابقه نبود و بعد از به باد رفتن شلیک‌های اولیه فرناندز و رشفورد، زکی امدونی یک موقعیت عالی گلزنی را با هدف قرار دادن تیر عمودی دروازه منچستر یونایتد از دست داد. آرون رمزی جوان با یک پاس در عمق استثنایی امدونی را صاحب توپ کرد. شلیک مهاجم سوئیسی با وجود ناکام گذاشتن اونانا به تیر عمودی دروازه برخورد کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

نیمه نخست با نتیجه بدون گل رو به اتمام بود و بار دیگر اوانز در مرکز حمله یونایتد قرار گرفت تا برونو فرناندز تیم را پیش بیندازد. گلی که برای هواداران شیاطین سرخ یادآور همکاری‌های فن پرسی و رونی بود، با ارسال بلند پای چپ مدافع سالخورده آغاز شد و فرناندز بدون معطلی توپ را با ضربه والی دیدنی به سمت دورتر دروازه ترافورد فرستاد تا منچستر یونایتد نیمه اول را با برتری به اتمام برساند.

در نیمه دوم بازی آرام‌تر دنبال شد و شاگردان کمپانی کمتر توانستند روی دروازه اونانا خطرساز شوند. خروج اشتباه سنگربان کامرونی روی یک کرنر در دقیقه ۸۲ می‌توانست عنابی‌ها را به گل تساوی برساند اما ضربه سر ساندر برگ از بالای دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد شلیک رشفورد با برخورد به مدافعان راهی به دروازه پیدا نکرد و منچستر یونایتد سومین پیروزی فصل را هم با اختلاف یک گل به دست آورد. شیاطین سرخ با این پیروزی ۹ امتیازی شدند و موقتاً به رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر رسیدند.

54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا