آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پیروزی مدعیان در اولین هفته رقابت‌های لیگ اروپا؛ شگفتی کامل نشد

مسابقات لیگ اروپا با برگزاری بازی‌های نخستین هفته آغاز شد.

رقابت‌های لیگ اروپا از دیشب با بازی‌های هفته اول رسما آغاز شد. در مهمترین این دیدارها لیورپول توانست با نتیجه ۳ بر یک در برابر تیم لاسک به پیروزی برسد، رم ۲ بر یک تیم شریف را از پیش رو برداشت و بایرلورکوزن ۴ بر صفر در برابر تیم هکن به برتری رسید. شاید شکست ۲ بر صفر ویارئال برابر تیم پاناتینایکوس را بتوان مهمترین شگفتی نتایج بازی‌های دیشب نامید.

پیروزی لیورپول مدعی در اولین بازی

در مهمترین بازی از هفته اول لیگ اروپا، لیورپول به مصاف لاسک اتریش رفت. همان طور که انتظار می‌رفت قرمزها در ابتدا با ترکیب بازیکنان ذخیره خود وارد میدان شدند و فندایک به عنوان کاپیتان تیم در کنار لوئیس دیاس از جمله بازیکنان تیم اصلی در این بازی محسوب می‌شدند. برخلاف انتظار، لیورپول در دقیقه 14 گل اول را دریافت کرد.حریف به نظر رقیب راحتی برای قرمزها نبود. نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود لاسک به پایان رسید. در نیمه دوم لیورپول کار را هجومی‌تر آغاز کرد و در دقیقه 56 توسط داروین نونیز توانست گل تساوی را به ثمر برساند. این گل از روی ضربه پنالتی به ثمر رسید. کلوپ که به دنبال ۳ امتیاز از این بازی بود در دقایق بعدی چند تعویض انجام داد و تیم شکل آشناتری به خود گرفت. بازیکنانی مانند مک آلیستر و سوبوسلای وارد میدان شدند و در دقیقه 63 لوئیس دیاس بر روی پاس رایان گراونبرخ موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. باز هم تعویض دیگری انجام شد و این بار جو گومز، جوئل ماتیپ و محمد صلاح وارد میدان شدند و در نهایت در دقیقه 88 صلاح بر روی پاس داروین موفق شد گل سوم را به ثمر برساند تا شگفتی لاسک در نیمه اول نیمه تمام بماند.

رم، تیم همیشه پیروز در بازی‌های آسان

در دیگر بازی مهم دیشب، تیم رم به مصاف شریف مولداوی رفت و توانست با نتیجه ۲ بر یک در برابر این تیم به پیروزی برسد. به نظر نمی‌رسید این بازی شاگردان مورینیو را با مشکلی جدی رو به رو کند اما همه چیز به آن سادگی نبود. تا دقایق پایانی نیمه اول بازی بدون گل مساوی دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه 47، گابری کیکی، بازیکن تیم شریف به اشتباه دروازه خودی را گشود تا نیمه اول یک بر صفر به سود رم به پایان برسد. در نیمه دوم همه چیز تغییر و شریف بازی را هجومی شروع کرد و در دقیقه 57 با شوت تووار توانست بازی را به تساوی بکشاند. مورینیو که با ترکیبی متشکل از بازیکنان ذخیره تیم را راهی میدان کرده بود به ناچار دست به تغییراتی زد و بازیکنانی مانند دیبالا و اسپیناتزولا وارد میدان شدند، در نهایت در دقیقه 65 روملو لوکاکو موفق شد بر روی پاس برایان کریستانته گل دوم را برای تیمش به ثمر برساند تا بازگشت شریف به بازی تکمیل نشود و این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود رم به پایان رسید.

گروه نرم افزاری ماهور

 

آژاکس و مارسی گلزن‌ترین تیم‌های مسابقات

جدال مارسی و آژاکس دیگر بازی مهم در این رقابت‌ها بود که پرگل‌ترین بازی دیشب محسوب می‌شد. این بازی با نتیجه مساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. آژاکس در ابتدا و در دقایق 9 توسط فوربس و 20 توسط برهویس با ۲ گل از حریف خود پیش افتاد اما چند دقیقه بعد مارسی در دقایق 23 توسط جاناتان کلاوس و 38 توسط اوبامیانگ، بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 52 تیلور بار دیگر برای آژاکس گلزنی کرد، اما مارسی در دقیقه 78 و بار دیگر به وسیله اوبامیانگ توانست گل سوم را برای مارسی به ثمر برساند و در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر ۳ مساوی به پایان رسید.

 

در دیگر بازی‌های هفته اول لیگ اروپا، بایرلورکوزن با نتیجه ۴ بر صفر در برابر هکن به پیروزی رسید، وستهام دیگر پیروز این مسابقات بود، فرایبورگ با نتیجه ۳ بر ۲ برابر المپیاکوس به پیروزی رسید، برایتون در برابر آ ا ک آتن با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد، رنجرز با یک گل موفق به شکست رئال بتیس شد، آتالانتا توانست با نتیجه ۲ بر صفر برابر راکوچستهووا به پیروزی برسد و ویارئال ۲ بر صفر برابر پاناتینایکوس شکست خورد.

51 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا