آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پیولی: نگران دربی نیستم، به پیروزی فکر می‌کنم!

استفانو پیولی، سرمربی میلان در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردا مقابل اینتر گفت که نگرانی ای برای این بازی ندارد.

هر دو تیم اینتر و میلان از سه بازی اول خودشان در لیگ سه برد کسب کرده اند تا بازی فردا یک بازی حساس برای تعیین صدرنشین باشد. پیولی در کنفرانس خبری، صحبت های خود را در آستانه بازی مهم و سرنوشت ساز با اینتر اینگونه شروع کرد:” ما فقط به دربی فردا فکر می کنیم. ما در شروع راه قهرمانی هستیم، مانند اینتر خوب شروع کردیم و می خواهیم همینطور ادامه دهیم. نگران بازی فردا نیستم. شاید کمی قبلتر نگران بودم اما اکنون کاملا میدانم که چه رویکردی را در مسابقه فردا خواهیم داشت و چقدر خوب آماده شده ایم.”

 

-آیا ژیرو ابراهیموویچ جدید است؟

“من همیشه می گویم که فقط یک زلاتان در جهان وجود دارد. این کل تیم است که رشد کرده ، به روشی خاص و درست کار کرده و واضح است که بازیکنان بسیار بزرگ و مهمی در تیم حضور دارند و ژیرو یکی از آنهاست. دیگرانی هم هستند که بالغ شده اند.”

گروه نرم افزاری ماهور

فاصله با اینتر؟

“من به آخرین دربی ها اهمیتی نمی دهم، فقط به فردا فکر میکنم. اگر گذشته ملاک باشد، می توانیم در مورد اسکودتوهای کمتر تیم اینتر هم صحبت کنیم. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که راه حل هایی را برای بازی فردا داشته باشیم.”

 

-وضعیت کیائر؟

” کاملا خوب است. بازیکن بزرگی است و آماده فرداست.”

 

-آیا این تیم، یک میلان کاملا متفاوت است؟

“ما باید فکر کنیم که هر مسابقه فرصتی است برای نشان دادن اینکه چقدر خوب هستیم. من می خواهم بازیکنانم فکر کنند که می توانند در مسابقه پیروز شوند. بازیمان و ادامه فصل نشان خواهد که ما قوی تر از قبل هستیم یا نه. فردا یک فرصت است، سپس فرصت های دیگری برای ما می آیند. سعی میکنیم فردا با دست پر از زمین خارج شویم.”

60 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا