آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پیولی: نه تنها اینتر که هر تیمی را شکست می‌دهیم

استفانو پیولی معتقد است اینتر آخرین پل برای رسیدن میلان به فینال است و تیمش توان شکست دادن هر تیمی را دارد. او در مورد آخرین وضعیت رافائل لیائو نیز حرف زد.

میلان ، قهرمان هفت دوره چمپیونزلیگ، چهارشنبه شب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان میزبان اینتر است. بازی بین دو تیم همشهری برگزار می‌شود و روسونری از بازی برابر اینتر در لیگ قهرمانان خاطرات خوبی دارد ولی بازی فردا طبعا داستان متفاوتی دارد. هر دو تیم در فرم خوبی به این دیدار رسیده‌اند.

استفانو پیولی در نشست خبری این بازی گفت: «روحیه بالا و قدرت جنگندگی تیم هرگز افت نکرده است. البته ما فردا به کیفیت بالا، تمرکز و اراده‌ای قوی برای مقابله با اینتر نیاز داریم. اینتر در فرم بسیار خوبی قرار دارد و اگر می‌خواهیم به فینال لیگ قهرمانان برویم، باید بهترین بازی فصلمان را انجام دهیم. بازیکنانم به خوبی این را می‌دانند.»

 

پیولی در مورد آخرین وضعیت رافائل لیائو گفت: «او امروز سبک کار کرد ولی فردا تمرین پرفشاری را انجام خواهد داد و سپس مشخص می‌شود شرایطش برای بازی چطور خواهد بود. ریسک روی لیائو؟ امشب با آرامش می‌خوابم. پزشک تیم شرایط بازیکن را به من اطلاع خواهد داد و با خود رافا نیز حرف خواهم زد. اگر وضعیت لیائو خوب باشد، دعوت می‌شود و اگر خوب نباشد دعوت نمی‌شود.»

با توجه به بازی‌های قبلی مقابل اینتر، این نیمه نهایی سخت‌ترین بازی است یا جذاب‌ترین؟ «قطعا سخت‌ترین، زیرا نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپاست. در عین حال می‌تواند زیباترین دربی هم باشد. بچه‌ها باید از تجربه کردن چنین لحظات خاصی خوشحال باشند. فردا بازی اول را داریم و 90 دقیقه مهم دیگر را هفته بعد باید برگزار کنیم.»

گروه نرم افزاری ماهور

شانس اینتر بیشتر از میلان است؟ «شاید برای بقیه اینتر شانس اول برد باشد ولی ما توجهی نداریم و می‌خواهیم آنها را به چالش بکشیم. ما تاتنهام و ناپولی را حذف کردیم و فکر می‌کنیم می‌توانیم هر تیمی را حذف کنیم.»

 

انتظارات پیولی از تیمش برای دربی فردا: «در لیگ قهرمانان ما فراز و نشیب نداشته‌ایم و روند مثبت و خوبی را طی کرده‌ایم. ما می‌خواهیم آخرین پل برای رسیدن به بازی نهایی را هم پشت سر بگذاریم. تیم را در بهترین فرم بدنی و ذهنی می‌بینم.»

 

میلان بدون لیائو چه تغییری خواهد کرد؟ «هر مربی دوست دارد بهترین بازیکنانش را به میدان بفرستد. لیائو خصوصیات منحصر به فردی دارد و اگر به بازی فردا نرسد، بازیکنی با خصوصیات متفاوت به زمین می‌رود.»

 

اهمیت هواداران حاضر در سن سیرو: «ما انتظار داریم یک سن سیروی جهنمی و پر از انرژی را داشته باشیم. سعی خواهیم کرد این انرژی را از هواداران بگیریم و از دقیقه اول تا آخر آن را در زمین بگذاریم.»

 

آیا لیائو می‌تواند فیکس هم بازی کند؟ اگر تست فردا خوب پیش برود، او می‌تواند بازی کند، اگر خوب پیش نرود، او نمی‌تواند بازی کند. می‌توانستیم این تست را امروز انجام می‌دادیم، اما ما شنبه بازی کردیم و بنابراین باید فردا آن را انجام دهیم.»

49 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا