آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

احتمال برپایی جشن قهرمانی در آزادی؛ بازهم پای پیکان در میان است!

روی کاغذ احتمال قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر در هفته پیش‌رو وجود است.

هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال ایران به مانند فصول گذشته و طبق آیین‌نامه سازمان لیگ قرار است به صورت همزمان به انجام برسد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، دیدارهای این هفته از رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد. مسابقات هفته پیش‌رو در شرایطی برگزار می‌شود که همچنان تکلیف تیم قهرمان و البته تیم‌های سقوط کرده به لیگ یک مشخص نشده و رقابت تیم‌ها در اوج هیجان و حساسیت در حال پیگیری است.

 

پرسپولیس، سپاهان و استقلال در کورس قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند که شانس قهرمانی سرخ‌پوشان پایتخت بیش از سایرین است و در منطقه قرمز جدول هم تیم‌های نفت مسجدسلیمان، صنعت‌نفت آبادان و مس کرمان در رقابتی پایاپای برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کنند که شانس مسجدسلیمانی‌ها نسبت به دو رقیب خود کمتر است و احتمال سقوط قریب‌الوقوع شاگردان ابراهیم اشکش وجود دارد.

 

شانس سرخ‌ها برای قهرمانی زودرس!

شاگردان یحیی گل‌محمدی در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر این فرصت را دارند تا قهرمانی‌شان مسجل کنند و در هفته پایانی در سفری تشریفاتی عازم قائمشهر شوند. در حال حاضر پرسپولیس با 60 امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد و سپاهان اصفهان با 59 امتیاز و استقلال تهران با 56 امتیاز در رتبه‌های بعدی ایستاده‌اند که در هفته بیست‌ونهم، سرخ‌پوشان پایتخت در خانه میزبان گل‌گهر هستند و سپاهان هم در دیداری خانگی باید به مصاف پیکان برود. شاگردان ریکاردو سا پینتو در تیم استقلال هم در هفته پیش‌رو میهمان مس رفسنجان هستند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

پرسپولیسی‌ها امید دارند که به مانند دور رفت، پیکان بتواند سپاهان را شکست بدهد که در صورت تحقق این اتفاق، در صورت برد احتمالی شاگردان یحیی گل‌محمدی در دیداری خانگی مقابل گل‌گهر سیرجان، قهرمانی سرخ‌پوشان پایتخت در هفته بیست‌ونهم مسجل می‌شود و آن‌ها می‌توانند با خیالی آسوده برای هفته سی‌ام لیگ برتر خود را آماده کنند.

 

شاید این هفته 2 تیم سقوط کنند!

نفت مسجدسلیمان با 16 امتیاز قعرنشین جدول است و صنعت‌نفت آبادان و مس کرمان با 21 امتیاز در رتبه‌های بعدی حضور دارند. در هفته بیست‌ونهم، مسجدسلیمانی‌ها میهمان آلومینیوم اراک هستند؛ آن‌هم در شرایطی که صنعت‌نفت در دیداری خانگی باید مقابل ذوب‌آهن اصفهان قرار بگیرد و مس کرمان هم در انزلی باید در برابر ملوان صف‌آرایی کند. باتوجه به عملکرد ضعیف شاگردان ابراهیم اشکش در دیدارهای رودررو مقابل مس کرمان، کسب حداقل امتیاز برای مس کرمان در انزلی می‌تواند سقوط مسجدسلیمانی‌ها را قطعی کند.

 

شاگردان اشکش در صورت کسب پیروزی در 2 بازی آینده در جدول رده‌بندی 22 امتیازی خواهند شد اما باتوجه به شرایط تیم‌های حاضر در منطقه قرمز جدول، کسب حداقل امتیاز برای مس کرمان در انزلی می‌تواند باعث قطعی‌شدن سقوط نفت مسجدسلیمان شود. در صورت شکست صنعت‌نفت مقابل ذوب‌آهن و پیروزی مس کرمان مقابل ملوان بندرانزلی، باتوجه به ناکامی نفتی‌ها در بازی رودررو برابر نارنجی‌پوشان کرمانی، سقوط هر 2 تیم نفتی در هفته بیست‌ونهم قطعی می‌شود که با این اوصاف، احتمال تعیین سرنوشت تیم قهرمان و تیم‌های سقوط کننده در هفته بیست‌ونهم وجود دارد.

46 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا