آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

چالش غیرمنتظره مورایس در سیرجان؛ رویارویی با گل‌گهر بدون ۹ ستاره!

سپاهان بدون 9 بازیکن شناخته‌شده خود باید مهیای جدال برابر گل‌گهر در سیرجان شود.

حدود 24 ساعت بعد از برگشتن 4 امتیاز کسر شده از سپاهان و صعود این تیم به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف اعلام کرد که 6 بازیکن این تیم تا زمانی که قراردادشان اصلاح نشود، نمی‌توانند برای طلایی‌پوشان به میدان بروند و این اتفاق در آستانه دیدار حساس برابر گل‌گهر آب سردی بود که بر پیکره صدرنشین جدید لیگ ریخته شد.

 

6 بازیکن با حکم کمیته استیناف فعلا محروم شدند!

پیام نیازمند، رضا شکاری، رضا اسدی، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان، 6 بازیکنی هستند که باید قراردادشان اصلاح شود و سپس مجوز بازی برای تیم‌شان را پیدا خواهند کرد. عدم حضور این بازیکنان در دیدار فردا (پنجشنبه) برابر گل‌گهر کار مورایس را دشوارتر از قبل خواهد کرد. چرا که طلایی‌پوشان پیش از این حکم، چهار بازیکن مهم خود را به علت مصدومیت و محرومیت مقابل گل‌گهر به همراه نداشتند.

 

غیبت رامین، دابو و کریمی را فراموش نکنید!

رامین رضاییان، به خاطر مصدومیتی که برایش به وجود آمد، شانس بازی مقابل نماینده استان کرمان را از دست داد و برایان دابو، محمد کریمی و رضا اسدی هم به علت دریافت کارت قرمز برابر آلومینیوم اراک، از حضور در دیدار برابر گل‌گهر محروم شدند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

رضا اسدی، بازیکن مشترک لیست بازیکنان محروم از سوی کمیته استیناف و همچنین جمع چهار نفره‌ای است که پیش از این حکم امکان بازی کردن مقابل شاگردان مارینوس اوزونیدیس را نداشتند. با این اوصاف مجموع 9 بازیکن تیم سپاهان فرصت بازی در دیدار عقب‌افتاده هفته ششم را ندارند و این حتی برای تیم پرستاره‌ای چون سپاهان هم یک معضل بسیار بزرگ خواهد بود. درثانی اصلاح قرارداد آن لیست 6 نفره هم ممکن است به درازا بکشد و این یعنی سپاهان احتمال دارد این نفرات را مقابل شمس آذر در هفته پانزدهم هم به همراه نداشته باشد.

 

ماموریت دشوار مورایس در سیرجان

باید دید ژوزه مورایس چگونه و با چه آرایشی تیمش را مهیای جدال مقابل گل‌گهر می‌کند. آن‌ها هم بازیکنان جوان و باتجربه‌ای دارند که می‌توانند به میدان بروند و مثمر ثمر باشند. با این وجود تیم سیرجانی در این فصل تنها 2 باخت داشته و در خانه فقط یک شکست را متحمل شده است. یکی از 2 نماینده اصفهان می‌تواند با غلبه بر این تیم بدون توجه به هر نتیجه دیگری، صدرنشینی‌اش در پایان نیم‌فصل را تضمین کند اما حالا باختن آن‌ها همه‌چیز را به هفته پانزدهم موکول خواهد کرد. در این شرایط نتیجه مساوی هم دستاورد خوبی برای ژوزه و تیم تحت هدایتش خواهد بود و تا حد زیادی صدرنشینی در پایان نیم‌فصل را هم برای‌شان حفظ می‌کند.

53 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا