آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بازگشت ۳ بازیکن چلسی به تمرینات در آستانه بازی با رئال

تیاگو سیلوا، مدافع باتجربه برزیلی پس از مصدومیت از ناحیه زانو همراه با میسون مونت و انگولو کانته به تمرینات تیم بازگشته است.

باشگاه چلسی تایید کرد که تیاگو سیلوا مهره کلیدی خط دفاعی تیم فرانک لمپارد به تمرینات تیمی در آستانه بازی حساس روز چهارشنبه مقابل رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازگشته است. این برزیلی در دربی لندن مقابل تاتنهام در پایان ماه فوریه مصدوم شد و از ناحیه زانو مصدوم شد و از آن زمان دیگر به میدان نرفت. میسون مونت و انگولو کانته، که هر دو شکست مقابل وولوز را از دست دادند، امروز نیز در تمرینات شرکت کردند .

چلسی در حال حاضر زیر نظر سومین سرمربی متفاوت فصل خود یعنی فرانک لمپارد است و با تنها 39 امتیاز از 30 بازی و تفاضل گل منفی 2 در رده یازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد. آبی ها اکنون با چالشی دلهره آور در برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو روبرو هستند اما با بازگشت این بازیکنان کلیدی تقویت خواهند شد.

آبی ها بازی بزرگ دیگری را با سفر به مادرید در روز چهارشنبه پیش رو دارند و پس از آن روز شنبه با برایتون در لیگ برتر دیدار خواهند کرد. ممکن است بازی چهارشنبه برای سیلوا خیلی زود باشد و شاید از روی نیمکت شروع کند ، اما بازگشت او همچنان خبر خوبی برای آبی‌های لندن است.

منبع:www.goal.com
55 / 100

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا