آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

چلسی ۰-۲ رئال مادرید : پایان آخرین رویا

چلسی در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲-۰ از رئال شکست خورد و حذف شد.

رئال مادرید پس از برتری 2 گله در بازی رفت که تقریباً کار چلسی در لیگ قهرمانان اروپا را به پایان رساند، سه‌شنبه شب نیز موفق شد در خانه حریف با 2 گل به برتری برسد و درحالی که پیش‌بینی می‌شد، مدافع عنوان قهرمانی مسیرش تا نیمه‌نهایی مسابقات را ادامه داده است.

رئال که پیش از این 18 از 19 بازی ادوار حذفی لیگ قهرمانان اروپا را با موفقیت به صعود پس از برتری در بازی رفت پشت سر گذاشته بود، توانست با 2 گل رودریگو در این دیدار در مجموع با 4 گل چلسی را در هم بکوبد و آمارش را بهبود بخشید. این ششمین برتری متوالی رئال مقابل تیم‌های انگلیسی بود و در صورتی که سیتی به نیمه‌نهایی صعود کرده و حریف پرافتخارترین تیم قاره شود، شاگردان کارلو آنچلوتی قادر خواهند بود با کسب یک پیروزی دیگر مقابل تیم های لیگ برتری به رکورد بارسلونا در فاصله سال‌های 2014 تا 2016 با 7 پیروزی برسند.

همچنین کریم بنزما که برای 150مین مرتبه در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت و به‌عنوان پنجمین بازیکن تاریخ پس از کریس رونالدو، لئو مسی، ایکر کاسیاس و ژاوی این نقطه عطف را پشت سر گذاشت، در بازی‌های نیمه‌نهایی قادر است رکوردش را تا 152 افزایش داده و با عبور از ژاوی تبدیل به چهارمین بازیکن باسابقه در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شود.

حالا رئال مادرید در شرایطی 16مین حضور تاریخش در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را جشن خواهد گرفت که به‌عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ، 4 مرتبه بیشتر از بارسلونا و بایرن‌مونیخ به‌عنوان نزدیک‌ترین تعقیب‌کنندگانش از حیث تعداد حضور در نیمه‌نهایی راهی جمع 4 تیم برتر مسابقات شده است.

57 / 100

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا