آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

جنگ رسانه‌ای ادامه دارد؛ داستان‌های چلسی و منچستریونایتد در مورد مانت!

فشار رسانه‌ای منچستریونایتد و چلسی برای کسب سریع‌تر توافق برای جذب مانت ادامه دارد.

منچستریونایتد و چلسی برای رسیدن به توافق بر سر انتقال میسون مونت، پایشان را از صحبت معقول جهت کسب توافق، فراتر گذاشته‌اند و قصد دارند با رسانه‌هایی که در نزدیکی باشگاه هر طرف است، کار را به جنگ رسانه‌ای تبدیل کنند. آغازگر درگیری‌های رسانه‌ای آنطور که به نظر می‌رسد باشگاه چلسی بوده و مدیران این تیم با افشای درخواست‌های ارسال شده توسط منچستر به رسانه‌ها، قصد داشتند فشار هواداران منچستری را روی شیاطین سرخ بیشتر کنند اما در طرف مقابل یونایتدی‌ها هم با ورود به این نوع بازی و جنگ، توپ را در زمین حریف انداخته‌اند.

 

منچستر دیگر مانت را نمی‌خواهد

منچستری‌ها از انتشار اخبار درخواست‌هایشان برای مانت توسط چلسی بسیار ناراحت بودند و این موضوع را به چلسی بعد از اینکه درخواست دوم در رسانه‌ها پخش شد، هشدار دادند اما پس از اینکه درخواست سوم هم در رسانه‌ها به چشم خورد، دیگر به صحبت‌های چلسی گوش نداده و به رسانه‌های نزدیک به یونایتد گفتند درخواست ما رد شد و ما بعد از مانت به دنبال کایسدو هستیم.

 

پخش این خبر برای این موضوع بود که مدیران باشگاه چلسی را تحت فشار قرار دهند چرا که پیش از این گفته شده بود چلسی برای خرید کایسدو باید اول فروش مانت را قطعی کند و این موضوع هجمه‌ عظیمی از طرف هواداران چلسی برای مالکان لندنی ایجاد کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

اما این موضوع صحت نداشت و چلسی پیشنهاد یونایتدی‌ها را رد نکرده بود و فقط بعد از دریافت پیشنهاد سوم، پیامی برای منچستری‌ها ارسال کرده بود مبنی بر این موضوع که بهتر است ادامه‌ کار انتقال را رو در رو جلو ببریم و در جلسه‌ای حضوری کار را تمام کنیم.

 

بایرن مونیخ، مانت را می‌خواهد

باشگاه چلسی بعد از این که دید رفتار منچستریونایتد تغییر کرده باز هم داستان را رسانه‌ای جلو برد و به رسانه‌ها اعلام کرد بعد از عقب کشیدن یونایتد، بایرن به دنبال مانت است. با انتشار این خبر اوضاع کمی پیچیده شد؛ رسانه‌های یونایتدی گفته بودند هدف چلسی در نقل و انتقالات، هدف کنونی منچستر است و رسانه‌های چلسی نوشتند علاقه‌ی یونایتد به کایسدو مربوط به قبل از صحبت بر سر مانت است و کایسدو فقط می‌خواهد به چلسی بیاید. از طرف دیگر بعضی از مطبوعات با تیم بایرن ارتباط گرفتند و اعلام کردند این خبر هم مانند خبر پخش شده‌ علاقه‌ی منچستر به کایسدو، صحت ندارد.

 

2 تیم فقط کار خود را سخت کردند

هر 2 طرف می‌دانند برای رسیدن به انتظارات خود باید با یکدیگر سازش کنند اما سعی کردند با نشان دادن قدرت رسانه‌ای، کمی دیدگاه مردمی را با خود همراه کنند و دست بالاتر را برای انتقال موفق داشته باشند. در میان این جنگ و سروصدای ایجاد شده، خبرگزاری‌هایی بودند که با تحلیل رفتار 2 طرف به اصل ماجرا پرداختند و طبق گفته‌ آنها اگر موضوعات پیش آمده، رابطه‌ 2 باشگاه را برهم نریزد به زودی توافقات انجام خواهد شد و تا کنون هیچ مشکل بزرگی میان2 باشگاه نبوده است.

 

پیش از این گفته شده بود، شخصی که تن‌هاخ برای اضافه شدن به خط هافبک می‌خواهد، میسون مانت است و در طرف مقابل، چلسی برای نزدیک شدن به خرید کایسدو مشتاق فروش مانت به منچستریونایتد است. با مشخص شدن این موضوع که علایق گفته شده فقط بازی رسانه‌ها بوده، 2 طرف باید برای رسیدن به اهداف خود، کار را باید با سازش جلو ببرند.

55 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا