آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

چهارمین خرید تابستان؛ نونز رسماً به منچسترسیتی پیوست

انتقال ۵۳ میلیون پوندی متئوس نونز به اتحاد رسمی شد.

انتقال متئوس نونز از ولورهمپتون به منچستر سیتی قطعی شد و هافبک پرتغالی با قراردادی به ارزش ۵۳ میلیون پوند راهی ورزشگاه اتحاد شد. قرارداد او با منچستر سیتی بند اضافی یا پاداشی ندارد اما ۱۰ درصد از هر درآمدی که سیتیزن‌ها از محل فروش نونز کسب کنند به ولورهمپتون خواهد رسید. قرارداد نونز با منچستر سیتی ۵ ساله خواهد بود و او تا تابستان ۲۰۲۸ در طرف آبی شهر منچستر باقی خواهد ماند.

 

گران‌ترین خرید، گران‌ترین فروش

در حالی که ولورهمپتون در پنجره تابستانی نقل و انتقالات سال گذشته با صرف هزینه ۴۲ میلیون پوندی نونز را از اسپورتینگ لیسبون خریداری کرده بود و او به گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه تبدیل شد، حالا ابن بازیکن در عرض یک سال شخصاً رکورد گران‌ترین فروش تاریخ گرگ‌ها را هم از آن خود می‌کند.

 

چهارمین خرید فصل

در حالی که خروج ریاض محرز به مقصد عربستان سعودی و عزیمت گوندوگان به بارسلونا برای هواداران تیم برنده سه‌گانه اروپایی فصل گذشته نگران‌کننده بود، ترکیب این تیم در پنجره تابستانی نقل و انتقالات امسال با ۴ خرید عمده تکمیل شد. بعد از خرید متئو کواچیچ، یوشکو گواردیول و جرمی دوکو حالا نوبت به مهره ارزشمند ولورهمپتون و تیم ملی پرتغال رسیده.

گروه نرم افزاری ماهور

نونز در مورد حضور در منچستر سیتی می‌گوید: «عوامل فراوانی در پیوستن من به باشگاه اثرگذار بود؛ از جمله حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا. حتی فکر کردن به حضور در این باشگاه هم خارق‌العاده است. سرمربی عالی است. سیتی یک باشگاه بزرگ نام دارد و بسیاری از بهترین چیزها را می‌توان در این باشگاه به دست آورد. عوامل فراوانی در تصمیم من اثر گذاشت.»

45 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا