آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی: انتقال فاتی به رئال فقط یک شوخی است

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، مدعی اهمیت آنسو فاتی در بارساست، اگرچه او اعتراف می‌کند که تا پایان نقل و انتقالات، هر اتفاقی ممکن است، بیفتد.

ژاوی هرناندز نمی‌خواهد درباره احتمال پیوستن آنسو فاتی به رئال مادرید چیزی بداند. علیرغم این واقعیت که وضعیت مالی باشگاه بارسا را مجبور به فروش بازیکنان می‌کند، این سرمربی فکر نمی‌کند که فاتی به رئال منتقل شود.

 

بارسلونا در هفته دوم لالیگا روز یکشنبه در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان کادیز خواهد بود. او در نشست خبری پیش از این بازی در مورد دیدار گذشته برابر ختافه گفت: “ما در یک مسابقه رسمی در مونتجوئیک اولین بازی خود را انجام دادیم. ما نیاز به حمایت داریم. هواداران فصل گذشته برای تیم یک دلیل کلیدی بودند. سرجیو مربی بسیار خوبی است که مدتی در کادیز بوده است. ما این هفته در خانه بازی می‌کنیم و امیدواریم نسخه بهتری نسبت به ختافه ارائه دهیم و بهتر بازی کنیم.”

متئو آلِمانی

من روزهاست که از جدایی او خبر دارم. این تصمیم باشگاه است. من خیلی خوب و خیلی راحت با او کار کرده‌ام اما همچنین رابطه فوق العاده‌ای با دکو دارم. این شایعه که رابطه بدی با هم دارند دروغ است. او از زمانی که ما هم تیمی بودیم خیلی خوب است. این بارسا بدون متئو و بدون یوردی کرویف قابل درک نیست. من چند روزی است که با دکو کار می‌کنم و فکر می‌کنم خیلی خوب خواهیم بود. بنابراین بحثی وجود ندارد. این که من با دکو هماهنگ نیستم کاملاً نادرست است. او بسیار توانا است، او بر بازار تسلط دارد. من دکو را دوست دارم، همانطور که متئو و یوردی را دوست داشتم. این تغییرات تصمیم باشگاه است. با تشکر و آرزوی موفقیت برای متئو.

گروه نرم افزاری ماهور

 

ژوائو فلیکس

 

این برای من بد مزه است، اما مانند نیمار، نمی‌توانم نامی را بیان کنم. مدیریت از آنچه ما بهترین و ضروری می‌دانیم، آگاه است. من نمی‌توانم چیزی را پیش ببرم. خواهیم دید که آیا می‌توانیم و اینکه تا چه اندازه پیش خواهیم رفت.

 

محرومیت دو جلسه‌ای

 

نمی‌خواهم بیشتر صحبت کنم چون نمی‌خواهم جنجال بیشتری ایجاد کنم. مقابل ختافه خیلی واضح بودم. برد، تساوی یا باخت برای من 24 ساعت دوام می‌آورد. من روی جایی که هستیم متمرکز هستم.

 

ثبت نام بازیکنان

 

اینیگو مارتینز یک مشکل فیزیکی داشت. او خوب است و هفته آینده، اگر همه چیز عادی شود، او با گروه تمرین می‌کند. این خبر خوبی است زیرا فکر می‌کنم او می‌تواند کمک زیادی به ما کند. ثبت نام… هنوز خوشبین هستیم. بیایید ببینیم آیا می‌توانیم مارکوس و ایناکی را که در دسترس هستند ثبت نام کنیم یا خیر.

احتمال تمدید ژاوی

 

احتمال آن از صفر تا 10، 10 است. مشکلی نیست.

 

آرائوخو

 

برنامه بسیار سخت است. من دیده‌ام که پپ گواردیولا شکایت کرده است. من با او هم نظر هستم. حق با اوست. ما به فوتبالیست‌ها فکر نمی‌کنیم، بلکه به تجارت فکر می‌کنیم. سعی می‌کنیم تا حد امکان کمتر مصدوم داشته باشیم. او تمرینات پس از مصدومیت را می‌گذراند. این بخشی از بازی است اما این یک تلفات بسیار مهم هستند.

 

نیمار

 

شما در مورد افرادی که در تیم من نیستند از من سوال می‌کنید. اگر از من در مورد دیگران بپرسید، به من لطفی نمی‌کنید، سوال درباره باشگاه‌های دیگر من را عصبانی می‌کنند. برای نیمار آرزوی موفقیت دارم، او هم تیمی من بوده است.

 

آنسو فاتی و رئال مادرید

 

این یک شوخی است، نه؟ فاتی برای ما بسیار مهم است و همچنان خواهد بود. او میراث باشگاه است. تا 31 آگوست نقل و انتقالات ادامه دارد و خواهیم دید. ما فرپلی مالی داریم که کنترل آن بسیار سخت است.

 

اوریول رومئو

 

از وضعیت او بسیار خوشحالم. او بسیار توانا است. او تعادل دارد. او حتی می‌تواند گلزنی کند. او در کارش وسواس دارد و می‌خواهد پیشرفت کند. او خرید بزرگی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا