آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی با ۴ هم راضی نیست: باید ۳ تا دیگه می‌زدیم!

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید تیمش شایسته کسب پیروزی در دیدار با ویارئال بود.

بارسلونا در سومین بازی فصل لالیگا به مصاف ویارئال رفت با نتیجه 4-3 به برتری دست پیدا کرد.

 

ژاوی هرناندز به دلیل محرومیت کنار زمین حضور نداشت و در جایگاه ویژه این دیدار را تماشا می‌کرد.

 

سرمربی بارسلونا از عملکرد شاگردانش برای بازگشت به بازی و کسب پیروزی خوشحال است. او پس از این دیدار گفت: “به طور کلی بازی بسیار خوبی بود. باید دو یا سه گل دیگر می‌زدیم. در دفاع بد بودیم. تعویض‌ها کلیدی بودند. ما باید در 90 دقیقه تسلط داشته باشیم، این هدف ماست. اما وقتی با تیم‌هایی مثل ویارئال روبرو می‌شوید، خیلی سخت است.”

گروه نرم افزاری ماهور

بازگشت ویارئال

 

پس از اینکه 0-2 پیش افتادیم، موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. اشتباهات برای ما گران تمام شد و گل خوردیم. بعد از اینکه آن‌ها 3-2 پیش افتادند بازی خوب را شروع کردیم. نتیجه در پایان عادلانه بود، ما مستحق گل‌های بیشتری بودیم. نگرش ما در نیمه دوم همان راهی است که باید طی کنیم.

لامین یامال

 

یامال هنگام دفاع مشکل دارد، اما این طبیعی است. او فقط 16 سال دارد و با آنچه در هنگام حمله به تیم می‌دهد آن را جبران می‌کند. او استعداد ارزشمندی است و یامال بازیکنی است که تغییرات را به وجود می‌آورد.

عملکرد تیم در نیمه دوم

 

در نیمه دوم، ما سعی کردیم ساختار را تغییر دهیم تا سرخی روبرتو مجبور نباشد بائنا را پوشش دهد، اما پدرازا به سرعت متوجه این موضوع شد.

 

تعویض کریستنسن

 

کریستنسن کمی ناراحتی داشت، بنابراین اریک گارسیا جایگزین او شد.

ترکیب

 

من هیچ مشکلی در استفاده از بازیکنانی که تمرین می‌کنند و خوب کار می‌کنند، ندارم. من هم به عنوان بازیکن در مسابقات فرصتم را پیدا کردم. مثلا امروز یامال خیلی به تیم کمک کرد و فقط 16 سال دارد. من در 18 سالگی اما می‌ترسیدم، بنابراین از او می‌خواهم که اینطور نباشد. ما خیلی به لاماسیا اعتماد داریم.

61 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا