آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی: رفتار روبیالس تاسف برانگیز بود

ژاوی در نشست خبری خود رفتار لوئیس روبیالس هنگام اهدای مدال قهرمان جام جهانی فوتبال زنان و سخنان دیروز او را محکوم کرد.

بارسلونا یکشنبه از ساعت 19 به وقت تهران در زمین ویارئال به میدان خواهد رفت. بارسا از دو بازی قبلی خود در لالیگا چهار امتیاز گرفته و با توجه به اینکه رئال 9 امتیازی است، حق امتیاز از دست دادن ندارد.

 

فضای فوتبال اسپانیا در این چند روز تحت اثیر قضیه جنجالی لوئیس روبیالس قرار دارد. ژاوی نیز در شروع صحبت هایش به این مسئله اشاره کرد.

ژاوی گفت: «من ابتدا می خواهم نظرم را در مورد فوتبال زنان و فدراسیون بگویم. من از جنی هرموسو و همه بازیکنان حمایت بی قید و شرط می کنم و رفتار رئیس فدراسیون فوتبال که برای من غیرقابل قبول به نظر می رسد و از آن ناراحت هستم را محکوم می کنم. زیرا او رفتاری در شان یک رئیس فدراسیون فوتبال نداشت و تاسف برانگیز بود.»

گروه نرم افزاری ماهور

ژاوی در مورد بازی فردا گفت: «انتظار دارم یک بازی بسیار برابر و متعادلی داشته باشیم. ایده و فلسفه بازی ویارئال شبیه ماست. آنها به خوبی پرس می کنند و به خصوص در خانه هم بازی دارند. ویارئال در میانه میدان بسیار قدرتمند است و فکر می کنم برابر ما سعی در حفظ توپ خواهند داشت. من کیکه ستین و ایده های او را دوست دارم.»

قضیه روبیالس: «من وارد این موضوع نمی شوم که آیا باید برکنار شود یا خیر. من در مورد دیدگاه خودم صریح و قاطع حرف زدم. سعی می‌کنم صادق باشم. شما باید از جنی و بازیکنان حمایت کنید.»

مصدومیت پدری: «آسیب دیدگی او شبیه مصدومیت سال گذشته اش است. خواهیم دید که او چه احساسی در بازگشت دارد. پدری از خودش خوب مراقبت می‌کند و این تابستان کار خارق العاده ای برای افزایش حجم عضلاتش انجام داده است اما متغیرهای زیادی وجود دارد که باعث مصدومیت می شود. فشردگی بازی ها، گرما و…. چیزی که ما تلاش می کنیم جلوگیری از آسیب دیدگی است و سعی می کنیم دیگر اتفاق نیفتد. اما این بخشی از بازی و به طور کلی ورزش است.»

 

ژاوی در مورد وضعیت خودش در بارسا گفت: «آرام و شاد از حضور در باشگاهی که عاشقش هستم. حضور در اینجا یک امتیاز است. در مورد من هیچ چیز تغییر نمی کند.»

 

حواشی داوری سلتا-رئال مادرید: «قهرمانی در لالیگا همیشه دشوار است. فراتر از بحث‌های داوری که همیشه وجود خواهد داشت، من دوست دارم به حرف داوران گوش کنم. ما باب صحبت با داوران را باز کنیم. اینطوری می بینیم که چه اتفاقی می افتد و آنچه را که آنها می بینند و سوت می زنند را بهتر درک خواهیم کرد.»

 

تمدید قرارداد: «نمی دانم ولی همه چیز در مسیر درستش است. با رئیس هماهنگیم و باشگاه اخبار جدید را اعلام خواهد کرد.»

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا