آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی قلب بارسلونا را معرفی کرد!

ژاوی هرناندز بعد از پیروزی تیمش مقابل رئال بتیس از گاوی به عنوان قلب بارسلونا یاد کرد.

بارسلونا با پیروزی 5-0 مقابل رئال بتیس در هفته پنجم لالیگا 13 امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید به صدر جدول رده بندی صعود کند. ژاوی هرناندز با وجود این پیروزی مقتدرانه تاکید کرد که تیمش هنوز نیاز به بهتر شدن در برخی موارد دارد.

 

مژده به هواداران بارسلونا

در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتیم اما کامل نبودیم. ما همه چیز را خوب انجام ندادیم. چند توپ بد در حمله از دست دادیم که نباید این گونه می‌شد. چیزهای زیادی وجود دارد که باید بهبود دهیم. با این وجود این مژده را به هوادارانمان می‌دهم که می‌توانند به شادی‌هایشان ادامه دهند چرا که ما سخت تلاش می‌کنیم تا همواره خوشحالشان نگه داریم.

گروه نرم افزاری ماهور

درخشس ژوائو کانسلو و ژوائو فلیکس

وقتی کانسلو و فلیکس را مدیریت می‌کنید، پی به بزرگی‌شان می‌برید. آنها ویژگی‌های متنوعی به تیم می‌بخشند و عملکردمان را بهتر می‌کنند. کانسلو همه چیز را به درستی انجام می‌دهد چرا که از کنار پپ گواردیولا می‌آید. فلیکس هم تصمیمات درستی در این بازی گرفت و کیفیت فردی‌اش قابل توجه بود.

هشدار به بازیکنان

زمانی که بازی می‌کردم، وقتی باشگاه بازیکن جدیدی در پست من جذب می‌کرد می‌دانستم که باید به خودم بیایم و تلاشم را بیشتر کنم. این یک اتفاق طبیعی در هر تیمی است.

احیای فران تورس

فران تورس در تابستان به من گفت که می‌خواهد بماند. او روی درخشش در بارسلونا متمرکز شده بود. عملا کسی به او اعتقادی نداشت اما تورس ثابت می‌کند که در موردش اشتباه فکر می‌کنند. او توانایی ذهنی فوق العاده‌ای دارد و یک بازیکن باهوش است.

 

گاوی قلب بارساست!

تعویض گاوی برای من سخت است چرا که او خیلی سریع ریکاوری می‌کند و تلاشی باورنکردنی در زمین انجام می‌دهد. او قلب تیم ماست.

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا