آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی: پیروزی‌های ما کوچک به نظر می‌رسد!

ژاوی پس از پیروزی بارسلونا در برابر پورتو درباره مسائل مختلف سخن گفت.

بارسلونا در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا به مصاف پورتو رفت و در یک بازی نزدیک توانست با گل فران تورس به برتری 1-0 برسد.

 

به نقل از موندو دپورتیوو، ژاوی به سرعت عملکرد ضعیف بارسا را مورد تایید قرار داد و گفت: «نیمه اول بسیار خوب بود، اما در نیمه دوم آسیب پذیر نشان دادیم و بهترین بازی خود را انجام ندادیم. ما برنده شدیم اما باید بهتر بازی کنیم. این لیگ قهرمانان اروپاست و ارزش زیادی دارد. در خارج از خانه مقابل یک رقیب قدرتمند پیروز شدیم.»

 

مصدومیت بازیکنان بهانه خوبی نیست

ژاوی که دی یونگ، پدری و رافینیا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت در ادامه گفت: «این بهانه خوبی نیست اما ما تعدادی از بهترین بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم.»

گروه نرم افزاری ماهور

 

ژاوی در ادامه درباره یامال و فلیکس گفت: «لامین یامال کمی بیمار بود. چند دقیقه صبر کردم اما در نهایت او به من گفت نمی‌تواند به زمین بازگردد. ژائو فلیکس به دلیل اینکه ما به انعطاف بیشتری برای حرکت دادن توپ نیاز داشتیم و همچنین به دلیل کارت زرد، از زمین خارج شد. او خوب است و مصدومیتی ندارد اما من از کارت قرمز احتمالی می‌ترسیدم و این مساله در نهایت برای گاوی رخ داد. با این وجود او امسال کنترل بیشتری روی خودش دارد. گاوی بسیار بالغ‌تر رفتار می‌کند.»

 

دفاع عالی بود

ژاوی در تمجید از گوندوگان، ترشتگن و ۴ بازیکن دفاعی بارسلونا که در صدمین بازی او به عنوان سرمربی برای بارسلونا کلین شیت دیگری ثبت کردند، گفت: «یک بازی عالی از ترشتگن و یک کلین شیت دیگر. کل دفاع تیم یعنی آرائوخو، کونده، بالده و کانسلو بسیار خوب کار کردند. همچنین گوندوگان توپ را از دست نمی‌دهد. او برای ما موقعیت‌هایی ایجاد می‌کند و این یک مزیت نام دارد.»

 

ژاوی در پایان گفت: «باور کنید کار در بارسلونا دشوارترین کار جهان است. پیروز می‌شویم و شما همچنان نیمه خالی لیوان را می‌بینید. پیروز می‌شویم و همه چیز کوچک و بی ارزش به نظر می‌رسد!»

63 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا