آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی این دو نفر را به هر قیمتی می‌خواهد

لیونل مسی و مارتین زوبیمندی، گزینه های اول ژاوی برای تقویت بارسا در فصل آینده هستند و او از مدیران باشگاه خواسته تا به هر قیمتی زمینه لازم برای جذبشان را فراهم کنند.

کادر فنی بارسا به رهبری ژاوی هرناندز از حالا به فصل آینده فکر می کند. قهرمانی لیگ مسئله زمان است و به زودی بارسا فاتح لالیگا لقب می گیرد ولی بارسا از همین حالا باید برای فصل بعد مهیا شود و این با تقویت تیم در چند پست حاصل خواهد شد. البته اولویت در ثبت قرارداد گاوی، آرائوخو، سرخی روبرتو، مارکوس آلونسو و ایناکی پنیا و تمدید بازیکنان دیگری مانند بالده و دمبله خواهد بود اما برای تقویت تیم نیاز به خرید چند بازیکن است و ژاوی به وضوح می داند که دو بازیکن اصلی مورد نیاز او چه کسانی هستند: لئو مسی (35 ساله) و مارتین زوبیمندی (24).

سرمربی بارسا مدافع بزرگ پروژه بازگشت مسی است، زیرا معتقد است که این بازیکن آرژانتینی با گل ها و پاس گل هایش، به بازی بارسا کیفیت و برتری لازم را می بخشد. او در PSG در این فصل 20 گل به ثمر رسانده و 19 پاس گل در 37 بازی رسمی به ثبت رسانده است. خوان لاپورتا همچنان می‌جنگد تا بتواند یک برنامه اقتصادی ایده‌آل را فراهم کند تا بتواند هم قرارداد تمدیدی ها را ثبت کند و هم لیونل مسی را برگرداند.

ژاوی پس از اعلام این‌که سرخیو بوسکتس قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد و در 30 ژوئن بارسا را ​​ترک خواهد کرد، مارتین زوبیمندی، هافبک رئال سوسیداد، را در اولویت خرید خود قرار داده است. او زوبیمندی را فوتبالیستی می داند که بیشترین شباهت را به بوسکتس دارد. ژاوی همچنین از جذب امرابط، هافبک مراکشی فیورنتینا، و گیدو رودریگز از بتیس، نیز استقبال می کند، اما گزینه مورد علاقه ژاوی، هافبک رئال سوسیداد است. 

گروه نرم افزاری ماهور

به همین دلیل، ژاوی از باشگاه می خواهد که برای خرید مارتین زوبیمندی تلاش کند. بازیکن اهل سن سباستین تا سال 2027 با رئال سوسیداد قرارداد دارد و بند فسخ او میز 60 میلیون یورو است. باشگاه می داند که توان مالی لازم برای پرداخت این مبلغ را ندارد و برای کم کردن رقم انتقال مذاکره خواهد کرد.

زوبیمندی در حال حاضر تمایلی به ترک رئال سوسیداد ندارد و حتی گفته است که نمی تواند جدایی از باشگاهش را تصور کند. با این حال، در بارسا معتقدند که اگر تصمیم جدی برای جذب او بگیرند، به پیشنهاد آنها گوش خواهد داد.

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا