آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

نوجوانان ایران ۰-۳ نوجوانان ژاپن؛ پایان تلخ باوجود جهانی شدن

تیم ملی نوجوانان ایران با قبول شکست مقابل ژاپن، نتوانست خود را به فینال جام ملت‌های آسیا زیر 17 سال برساند.

مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا زیر 17 سال که در کشور تایلند برگزار می‌شود، امروز با برگزاری دیدار تیم‌های ایران و ژاپن از ساعت 13:30 در ورزشگاه پاتوم تانی آغاز شد. شاگردان حسین عبدی در تیم ایران که با برتری مقابل یمن در ضربات پنالتی جواز حضور در جام جهانی 2023 اندونزی را کسب کرده بودند، بازی را خوب شروع نکردند و این ژاپنی‌ها بودند که در دقیقه 10 به گل اول بازی رسیدند؛ در این دقیقه حرکت در عمق بازیکن ژاپن با پاس به بیرون او همراه شد و ریونوسوکه یادا موفق شد با یک شوت دقیق دروازه ایران را باز کند.

 

بعد از گل سامورایی‌ها در حالی که ایران این شانس را داشت که توسط کسری طاهری به گل تساوی برسد، اما فرصت‌سوزی این بازیکن مانع از گلزنی ایران در موقعیتی تک‌به‌تک شد. بعد از فرصت سوزی بازیکنان ایران، این ژاپنی‌ها بودند که در دقیقه 25 توسط کوهی موچیزوکی از داخل محوطه جریمه به گل دوم بازی رسیدند. نیمه اول بازی با همین 2 گل به سود سامورایی‌ها به پایان رسید.

 

در نیمه دوم و در دقیقه 54 بود که داور بازی به دلیل شرایط جوی حدود 15 دقیقه بازی را متوقف کرد. بعد از شروع مجدد بازی با وجود اینکه تیم ایران تلاش زیادی داشت تا به گل برسد، این ژاپنی‌ها بودند که در دقیقه 74 توسط ریونوسوکه سانو از روی یک ضربه ایستگاهی به گل سوم خود رسیدند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

بعد از گل سوم بازی، تلاش‌های بازیکنان ایران بی‌ثمر بود و شاگردان حسین عبدی با یک شکست سنگین 3 بر صفر مقابل ژاپن از رسیدن به فینال رقابت‌ها باز ماندند. تیم ایران در حالی مقابل ژاپن شکست خورد که در مرحله گروهی رقابت‌های موفق شده بود دیگر قدرت شرق آسیا کره‌جنوبی را شکست دهد.

 

ازبکستان و کره‌جنوبی از ساعت 17:30 به وقت تهران، دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی را برگزار می‌کنند تا برنده آن بازی برای رسیدن به مقام قهرمانی رقابت‌ها مقابل ژاپن قرار بگیرد. بازی فینال روز یکشنبه یازدهم تیرماه برگزار خواهد شد.

64 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا