آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

نقطه تاریک کارنامه کرمانی‌ها؛ در حسرت ۴۰ امتیاز از دست رفته!

مس کرمان در دیدارهای بیرون از خانه هیچ بردی را به‌دست نیاورد تا با ثبت یک آمار ناامیدکننده مسی‌ها به استقبال هفته پایانی بروند.

مس کرمان بعد از 8 سال دوری از سطح اول فوتبال ایران، در رقابت‌های لیگ آزادگان فصل گذشته موفق شد سهمیه حضور در لیگ برتر را به‌دست آورد و انتظار می‌رفت که بعد از عملکرد درخشان شاگردان فرزاد حسین‌خانی در لیگ یک، آن‌ها بتوانند در لیگ برتر هم عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارند. مسی‌ها در هفته‌های ابتدایی فصل عملکرد پرنوسانی داشتند و این نوسان ادامه پیدا کرد تا اینکه در آستانه برگزاری هفته پایانی لیگ برتر، نارنجی‌پوشان در خطر سقوط قرار دارند.

 

شاگردان حسین‌خانی در جدول رده‌بندی با 22 امتیاز تیم چهاردهم جدول رده‌بندی هستند اما حضور آن‌ها در این رتبه صرفاً به واسطه برتری در بازی رودررو مقابل صنعت‌نفت آبادان است و کوچک‌ترین لغزش در هفته پایانی و در دوئل با سپاهان اصفهان و در نقطه مقابل کسب امتیاز آبادانی‌ها در مصاف با گل‌گهر سیرجان می‌تواند مسی‌ها را به نقطه پایان در لیگ برتر برساند.

 

آمار باورنکردنی نارنجی‌پوشان در خانه رقبا!

مسی‌ها در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر در انزلی میهمان تیم ملوان بودند و شاگردان فرزاد حسین‌خانی امیدشان به کسب 3 امتیاز بود تا بتوانند بقای‌شان در لیگ برتر را مسجل کنند. نارنجی‌پوشان با وجود خلق موقعیت روی دروازه حریف خود ناکام در گلزنی بودند تا یکی از دیدارهای مهم هفته بیست‌ونهم با تساوی بدون گل در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی به پایان برسد که این تساوی باعث شد تا رکوردی عجیب و منفی علیه شاگردان حسین‌خانی به‌ثبت برسد!

گروه نرم افزاری ماهور

 

نارنجی‌پوشان در لیگ بیست‌ودوم در 15 مسابقه بیرون از خانه برابر رقبای خود قرار گرفتند که هیچ بردی در کارنامه مس کرمان به‌چشم نمی‌خورد و 5 تساوی و 10 شکست باعث شده تا مسی‌ها با کسب 5 امتیاز از 45 امتیاز ممکن، ضعیف‌ترین تیم در دیدارهای بیرون از خانه در لیگ بیست‌ودوم لقب گرفته و پایین‌تر از نفت مسجدسلیمان که سقوطش به لیگ یک مسجل شده، در قعر جدول بدترین تیم‌های بیرون از خانه قرار گیرند.

 

رکوردی که مسی‌ها را امیدوار می‌کند

شاگردان فرزاد حسین‌خانی در هفته پایانی لیگ برتر باید در در خانه مقابل سپاهان اصفهان قرار بگیرند. مسی‌ها در بازی‌های خانگی در فصل جاری توانسته‌اند عملکرد بهتری را از خود به جای بگذارند و کسب 17 امتیاز در چهارده مسابقه باعث شده تا نارنجی‌پوشان دوازدهمین تیم برتر خانگی در لیگ بیست‌ودوم به‌شمار آیند. در نقطه مقابل، سپاهان برخلاف دیدارهای خانگی که بهترین تیم فصل جاری محسوب می‌شود، در مسابقات بیرون از خانه امتیازات مهمی را از دست داده است.

 

طلایی‌پوشان اصفهانی از 42 امتیاز ممکن در دیدارهای بیرون از خانه، تنها 26 امتیاز به‌دست آورده‌اند و این آمار می‌تواند مسی‌ها را به کسب امتیاز در دیدار مقابل سپاهان امیدوار کند. البته که سپاهانی‌ها برای کسب عنوان قهرمانی نیاز مبرمی به 3 امتیاز دیدار سرنوشت‌ساز مقابل مس کرمان دارند و در پایان این مسابقه، یکی از دو تیم احتمالاً جشن خواهد گرفت؛ شاگردان مورایس در سودای جشن قهرمانی هستند و نارنجی‌پوشان در خانه امید دارند که بتوانند برای بقای خود جشن بگیرند!

65 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا