آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کری کاپیتان بارسا: ما بهترین تیم دنیاییم، نه رئال!

سرخی روبرتو، کاپیتان بارسلونا، معتقد است که این تیم بهترین تیم دنیاست و توان رقابت برای قهرمانی در تمامی مسابقات را دارد.

بامداد یکشنبه در دیداری دوستانه در تور پیش فصل آمریکا روبروی رئال مادرید به میدان خواهد رفت.

 

شاگردان ژاوی در بازی قبل برابر آرسنال با نتیجه 3-5 شکست خوردند و حالا قصد دارند این باخت را با پیروزی برابر رقیب اصلی و قدیمی‌شان جبران کنند تا دل هوادارانشان را به دست آورند.

 

روبرتو که این فصل کاپیتان اول بارسلوناست به خبرنگاران گفت: «ال‌کلاسیکو همیشه خاص است اما ما فقط یک بازی انجام دادیم. مشکل گوارشی جدی داشتیم و این دومین بازی پیش‌فصل ما خواهد بود اما برابر رئال مادرید همیشه باید برای پیروزی به میدان بروید.»

گروه نرم افزاری ماهور

او درباره بازیکنان خوبی که رئال مادرید به خدمت گرفته اظهار داشت: «هر تیمی هر سال باید پیشرفت کند، چه در زمینه بازیکنان و چه در سبک بازی و جام‌ها. آنها هم پیشرفت کرده‌اند. هرچند ما بازیکنان مهمی را از دست داده‌ایم، اما تیم بسیار خوبی داریم.»

 

کاپیتان بارسا در پاسخ به این سوال که آیا رئال مادرید بهترین تیم دنیاست اضافه کرد: «از نظر من، ما بهترین تیم دنیا هستیم که توانایی رقابت برای قهرمانی در هر جامی را داریم. سال گذشته قهرمان لالیگا شدیم. در لیگ قهرمانان خوب نبودیم، اما من به این بازیکنان کاملا اطمینان دارم. ما تیم بسیار خوبی داریم و از حضور هر بازیکن جدیدی استقبال خواهیم کرد.»

این بازیکن با اشاره به شرایط دیدارهای دوستانه ادامه داد: «هیچ دیداری دوستانه نیست. همیشه باید به دنبال پیروزی بود. ما برابر آرسنال می‌دانستیم چه حریفی داریم. آنها یکی از بهترین تیم‌های اروپا هستند و این آزمایشی سختی برای ما در بازی اول بود. بازی برابر تیم‌های بزرگ امتحان خوبی است. ما برای تعطیلات اینجا نیستیم، بلکه آمده‌ایم تا برای این فصل آماده شویم.»

58 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا